jeg er imod at tattovering bliver ulovligt

Quoted post

Jørgensen89

#66 Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-20 14:56

#49: danske regering - Re: Re: Re: Re: Re:

jo der er skam mange brikker.  så i havde tænkt jer at fjerne dem der tatoverer ulovligt eller skal det være godkendte farver eller hvordan kommer det til at hænge sammen ? muligvis er det for vores eget bedste, men igen folk har deres eget valg, vælger de at tusse sig selv eller tusses af andre der ikk er uddannede eller noget i den stil, så lad dem dog det, forstår bare ikke hvorfor det skulle blive ulovligt. og jeg er ikke den eneste, der er rigtig mange der mener det samme som mig.

Svar

danske regering

#95 Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re:

2013-06-20 16:12:58

#66: Jørgensen89 - Re: Re: Re: Re: Re: Re:

sig mig, følger du slet ikke med hvad der sker ude i det danske land ? der er naturligvis tale om sundhedsrisici forbundet med tatovering og desuden så skal det være slut med lovløse tatovører. der er også mange der mener at der er i orden at stjæle og tage forbugte stoffer, man dette ændre ikke noget ved at det stedvæk er forbudt!

i danmark har vi love og regler der Skal overholdes, dette har ikke været tilfældet her, det er blot det der er ved at komme på plads, desuden så er det tatovør branche foreningen der skal sikre at alle regler og love bliver overholdt

jeg kan ikke forstå at der er så mange der vælger at forkusere på det negative omkring dette emne, jeg kan kun anbefale folk at se det positive, da dette er ikke slut, man blot en ny begyndelse, man før de ting kan komme på plads er der nogle ting der skal være i orden først!