Vi støtter Djurs Sommerland som det er
Kontakt forfatteren af dette andragende
Negre er i min optik mørkere i huden end europæiske, hvorfor vil man ikke erkende det? Lad nu være med at føle jer "forfulgte", blot fordi tingene fremstilles som de er. I er åbenbart flove over jeres ophav!
Racisme...
Vi er i Danmark nået til et punkt, hvor etniske danskere ikke kan åbne munden uden at racisme kortet bliver trukket imod os - de værste er faktisk andre etniske danskere, der lige skal vise at de i hvert fald IKKE gør noget forkert...
Nu må der snart være nok.
Stop jer selv og affind jer med, vores værdier og de danske traditioner.
Jeg skriver ikke under fordi jeg er racist, men fordi jeg mener at folk nogen gange overreagerer. Det er som om, at vi her i Danmark efterhånden oplever at folk bliver stødte over selv de mindste ting, ,og at hvis muligheden spiller ind, så tager man selv den mindste chance, for at anklage diverse ting for at være racistiske. Der bliver skrevet i artiklen, at nogen børn pga forlystelserne spørg deres familie om der er kannibaler i den. Det er selvfølgelig ikke rart at skulle svare på. Men vi andre ejer da også et fjernsyn hvor i man hører om kannibalisme, hvor kannibalen er en hvid mand/kvinde. Hører vores børn det, vil de da sikkert også spørge os efter om der er kannibaler i vores familie. Så jeg syns simpelthen at de skal tage og stoppe. Det er et sommerland beregnet til alle. Folk burde sgu også kunne tænke så langt, at man intet laver i sådan en park som skal lyde racistisk eller virke stødende! Har du et problem med forlystelserne i parken, vil jeg også råde dig til at skille dig af med dit fjernsyn, for der er MANGE flere stødene ting i dit TV, end der er i en uskyldig park!
Hvorfor skal så mange understrege, at de ER danskere og brokke sig højlydt hvis de mener at nogle folk mener noget andet - hvis de så åbenbart kan være dobbeltmoralske og trække racismekortet igen og igen og igen!!?? Er f...... træt af de mennesker. Elsker mine udenlandske/og eller muslimske bekendtskaber og veninder som har noget godt at byde på.. Andre tosser, som folk der ikke ved hvad rigtig racisme går ud på, dem har jeg ikke en dyt tilovers for.......
| This discussion has been closed. |