Udskriv Folketingsvalg nu!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: LOL
#15: - LOL Demokrati, siger du. Er det demokrati, at de radikale bestemmer det meste? De har kun 8% vælgertilslutning!
Re: Re: LOL
Det spørgsmål bør du rette til de andre rygklappere der sidder i regeringen! Hvorfor lader de sig tyranisere af Vestager og co.? Handler det i virkeligheden kun om taburetter, ben og ministerposter?
NYT NYT NYT!
Lorte regering vi har pt.
Naive fjolser
I er sgu da ikke for kloge her.
Valget kommer når det kommer og ikke en dag før. Selvom i skulle få indsamlet 50.000 underskrifter så ville i ikke få en skid ud af det.
I ER TIL GRIN
Re: Naive fjolser
#162: Valget kommer IKKE - Naive fjolser
Naive fjolser....tja! Vi kan jo så vælge at vende den anden kind til... eller som en del her har gjort her, melde klart ud om hvad vi mener, især om det valg-bedrag som vælgerne blev udsat for før sidste valg. Det er jo ovenikøbet en ren tilståelsessag. Se artiklen fra Berlingske
Mvh
Stifter
Re:
Jeg vil gerne skrive under, men hvad betyder dette, skrevet med rødt "In this petition maximum of 2 signatures are allowed from one email address." og hver gan jeg skriver under, så kommerr den samme side op igen og det kn og hvorfor fanden skriver den med rødt nu ???
Jeg får den samme side, trykker på skrive under og så sker det igen. Og nu skriver den gudhjælpe mig med sort.
Jeg betaler skat afein tjenemands pension i Danmark, men bor i Spanien.
Og så er jeg født i feb 1936 og fatter meget lidt (intet) m.h.t. mobil telefon og computer.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Reason for the removal: skrevet det samme 2 gange
Reklameplads
Jeg ved godt at folketinget en dag får os tvunget til at lade EU bestemme det hele, men er det ikke lige tidligt nok at forlange betaling for reklameplads i euro? :-)
Re:
Vi skal ikke finde os i at regering og kommuner har et så ringe syn på ældre mennesker. Mennesker der i væsentlig grad har bidraget til at opbygge det velfærdssamfund vi har i dag. Det er simpelthen for groft og endnu en anledning til at vi får visket tavlen ren.
Re:
Re: Re:
Vi skal alle sørge for at det ikke sker igen. Ved at skabe debat. Vække journalisterne, så de stiller de rigtige spørgsmål. Det kan ikke være rigtig, at man skal kunne lyve sig til den politiske mangt og så slippe afsted med det!
det kan ikke gå for langsomt.
| This discussion has been closed. |