Ud af folketinget med Mette Frederiksen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Hvornår er Bjarne Corydon hentet ind ?? Han er valgt i Esbjerg og havde rigtige mange stemmer.
en der kan finde ud af det.
Re:
Og i vil have Løkke igen, hvordan tror i det så går ? så ryger kontanthjælp ned på ca 1500, og SU lige så, og boligsikring fjernes helt.
Er i klar over at denne underskriftindsamling er lavet af en Venstre og den kvinde er det mest useriøse kvindemenneske der er på FB, hun er ikke særlig kvik.
Opfordre alle til at trække deres underskrifter tilbage, det eneste man vil er at vælte regeringen og få Løkke tilbage og alle reformer strammes ekstrem op.
Re:
Jeg kan egentlig godt forstå, at Mette Frederiksen har blokeret dig på hendes profil. På debatter på nettet er der en uskreven regel, der siger, at når først man argumenterer/sammenligner med Hitler, så kommer man aldrig tilbage igen til en sober og saglig debat. Jeg synes ellers, dine øvrige argumenter er udmærkede og kunne godt have stået alene, men du burde nok ikke have trukket Hitler-kortet!
Jeg undres...
Men jeg undres over denne underskriftindsamling. Man kan altså ikke fyre en folkevalgt, uanset antallet af underskrifter. Hvad regner I egentlig med, jeres underskrifter vil gøre? At MF tænker: "Oh, shit, nu har jeg gjort mig upopulær og der er nogen, der vil have mig ud, så nu må jeg hellere selv sige op"? Det kommer næppe til at se.
Der har gennem tiden været mange langt mere upopulære, folkevalgte politikere, som man heller ikke kunne komme af med. Man kan i Danmark kun stemme positivt. Man kan ikke stemme folk hjem. :-(
Mette Frederiksen
This comment has been removed by the person who wrote it.
| This discussion has been closed. |
Re:
#73: -
Hvem skal så reager landet ??????????????