STØT BYGGERIET AF EN NY STORSTRØMSBRO
Kontakt forfatteren af dette andragende
Min mand bruger den hver dag for at komme på arbejde i Orehoved og vi bruger den hver gang vi skal besøge familien på Falster. Uden Storstrømsbroen ville min mand skulle kører en omvej på 23 km for at komme på arbejde.
Pendler med tog, og er dermed over broen 2 gange pr. dag for at passe mit arbejde.
Er faktisk snart bange for at den gamle braser sammen, eksempelvis når der kører et tog over.
Det er helt hen i vejret at ville udskyde byggeriet, især når den gamle bro er i så dårlig stand på nuværende tidspunkt. Byggeriet skulle have været begyndt for mange år siden, men er blevet skubbet og skubbet.. man har forsøgt og lappe den gamle bro igennem så mange år, og brugt en masse penge på det.
Regionen har brug for den nye bro, og for de arbejdspladser den kan skabe igennem byggeriet.
Anser det for særdeles vigtigt med hurtig offentlig transport til hovedstaden. Det bør være muligt med tog til København på 1 time fra Nykøbing Falster. Hvilket vil give et enormt løft til landsdelen, lette boligpresset i hovedstaden og være et plus for hele regionen.
Re:
Hvis man taster sin mail adresse ind, så skulle man gerne modtage en mail hvor man bekræfter sin underskrift. Systemet er ellers sat sådan op, at man ikke kan indtaste mere end 2 navne fra samme IP adresse.
Underskriftindsamlinger har ikke nogen formel status i den danske lovgivningsproces, men de viser meget klart og tydeligt, hvad borgerne bakker op omkring. Vil man sidde det overhørigt som politiker, så er man i sin fulde ret, - men er det smart?
| This discussion has been closed. |