Stop udvisningen af Im og Suthida Nielsen!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Der er nok mange andre, såsom kriminelle af den ene eller anden slags, som burde sendes ud af landet, før man overhovedet skulle overveje denne udsendelse!
Det er åbenbart bedre at være kriminel, for så skal man da selvfølgelig hjælpes, for så er det jo synd....!
Håber det bedste og ønsker jeg al mulig held &lykke
Selv moren, som tragisk vis har mistet sin elskede mand, vil for alt i verden blive boende i Danmark, er velintegreret, taler godt dansk, er vellidt og har en dejlig familie her. Hvor er retfærdigheden her?
Kære Danmark, man kan ikke skære over én kam. Tag hver enkelt sag og gennemgå den grundig, før I sender "danskere" ud af landet!!!
Så for Guds skyld, lad Im og Suthida blive i Danmark!!!!!
Re:
ER GJORT !!! Magen til koldblodighed og umenneskelighed skal man da lede længe efter ! En justitsminister og socialdemokrat som behandler folk på den måde !!! Ufatteligt !!! Håber at han og hans regeringskammerater får Danmarks Historiens Største øretæve ved både kommunevalg og folketingsvalg !!! Han er åbenbart mere interesseret i alle dem, der er problemer med............................................ FØJ, FØJ, FØJ !!!
Re:
Jeg støtter selvfølgelig op om det og har også skrevet under. Det ærgrer mig dog, at folk skriver forkerte ting... pigen er ikke født i Danmark og hun er hellere ikke datter af den afdøde. Det er derfor, at retten har vurderet som den har.
Når det er sagt, så skal de da selvfølgelig blive. Det er latterligt, at vi hele tiden snakker om, at vi ikke har nok unge til at fastholde vores velfærdssamfund og så smider dem ud, der brænder for vores måde at leve på og som vil bidrage positivt til velfærdssamfundet.
Jeg håber, at folk husker dette, når de snart skal sætte et kryds til kommunevalget... og til folketingsvalget om et par år.
Giv hende dog den hjælp hun har brug for i stedet for!!!!
| This discussion has been closed. |