Stop skattely - Giv os pengene tilbage!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Stop skattely - Giv os pengene tilbage!.
|
Gæst |
#12016-05-09 09:25Det velfærdssamfund det har taget 50 år at opbygge, må som minimum kunne hvile på en solidarisk skatteindbetaling, som jo er med til at finansiere fællesudgifterne til hospitaler, skoler og veje/transport. Alt andet umoralsk nasseri på fællesslabet. |
|
| |
|
Gæst |
#22016-05-09 17:15Retfærdighed skal der til. Det er altid de store snydere, der går fri. |
|
| |
|
Gæst |
#32016-05-10 11:36Danmark er et land, hvor indbyggerne står sammen om at finansiere et højt velfærdsniveau, styret af demokratiet. Det skal være bedst muligt for flest mulige, er indstilningen. Derfor skal alle betale skat efter evne. Danskere skal kende deres pligt for at kunne kræve deres ret, bl.a. retten til at være dansker. Hvis de velhavende putter penge i skattely, kan de ikke kræve deres ret. Men det vil jeg tro, de gør i vid udstrækning. Derfor er jeg imod skattely og skattesnyd. Det sidste er der desværre også en del af, og det er både rig og fattig samt dem midt imellem, vil jeg mene. |
|
| |
|
Gæst |
#42016-05-11 18:16Fordi det skal stoppes! |
|
| |
|
Gæst |
#52016-05-12 07:43I er da bare misundelige over at i ikke selv er rige nok til at smide skidtet i skattely. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.