STOP SALG AF ROUNDUP TIL PRIVATE HAVEEJERE
Kontakt forfatteren af dette andragende
Imod Roundup
Menneskeheden er blevet så intelligent, at den er blevet i stand til at udrydde ikke kun sig selv, men også alt andet levende på vores smukke planet, som har givet - og stadig giver - alle dens beboere alle muligheder for at leve et godt og smukt liv.
Brugen af Roundup er en kun del af det krigsmateriel, som bruges i krigen mod os selv og alt andet liv, men som den nyeste forskning og sammenstilling af forskningsresultater inden for mange andre områder viser, kan dette middel, som bruges lysteligt inden for private haver, offentlige parker og på store marker med føde for dyr og mennesker, vise sig at blive et af de mest virksomme overhovedet i kampen mod LIVET.
Så derfor: STØT KAMPEN MOD ROUNDUP - STØT KAMPEN FOR LIVET
At bruge den slags midler er efter min bedste overbevisning dovenskab.
Det hele skal være nemt, gå hurtigt - man kan jo osse bare asfaltere haverne og parkerne, så er man ude over de problemer!
Men vi KUNNE jo osse vælge at se lidt anderledes på det og tænke grønt, og mere naturligt.
Jeg kunne drømme om, at vi gør Danmark økologisk, smukt bæredygtigt og grønt
Jeg synes det er rædselsfuld, at så mange dansker kører ned til Tyskland for at købe Roundup, jeg har talt med en forhandler hernede i Tyskland, han er glad, for han tjener på salget, og mener at hvis danskeren lovligt kan/vil tage det over grænsen er det i orden, forhandeleren havde ingen dårlig samvittighed.
Venlig hilsen Mona
Det er grotesk at store virksomheder som fx dem dem der producerer round up stadig får lov til at forurene vores kroppe og jord for at tilfredstille deres aktionære.
På grund af unødig brug af gift
Derfor er jeg generelt imod enhver form for pesticider både i erhvervs øjemed og privat.
Lad os gøre hele Danmark Økologisk, det fortjener vores land, vores flora, vores fauna og vores børn, børnebørn og generationerne, der kommer efter :)
Mange hilsner
Sus Vang
Har også altid haft mange fugle og pindsvin i haven og har selv kat.
| This discussion has been closed. |