Stop de LANGE skoledage
Kontakt forfatteren af dette andragende
De lange skoledage gør børn skoletrætte.
ALT for lange skoledage for vores børn
Jeg har en barn som lige er startet i 3 klasse, og hun gider ikke at gå i skole mere fordi hun syntes de er i skole hele tiden og hun har for lidt fritid sammen med sine venner nu. Jeg tænker det bliver en ualmindelig lang skolegang hvis børnene allerede skal være trætte af skolen i 3 klasse. Vågn op og gør noget ved reformen, det er ikke forsent.
En bekymret mor.
fordi det er umenneskelig at skulle se sine børn mistrives. sidste skoleår 1 barn det blev sygemeldt af lægen ,14 dage fra skole , pga stress. i år et andet barn der viser samme symtomer og har udviklet angstlign symtomer pga stress over skolen. hvornår får de øjnene op.
oven i det må mine børn sige stop for deres fritidsjob fordi de ikke har tid til det mere lige som fritids aktiviteterne også er røget
Børn lærer også af deres fritidsliv. En lang skoledag øger mange børns stressniveau. Børn skal have lov til at være børn.
Jeg har selv været barn engang.
Og dengang synes jeg , det var en lang nok skole dag. Max til kl.14
Jeg mener børn har brug for ro og alene tid i hjemmet, til at kunne koncentrerer sig og slappe af med deres lektier og andre fritidsaktiviteter.
| This discussion has been closed. |