Giv Snowden Asyl i Danmark
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Giv Snowden Asyl i Danmark.
|
Gæst |
#12014-03-19 13:17Vi er nødt til at værne om dem som værner om os. |
|
| |
|
Gæst |
#22014-03-19 14:17*.* |
|
| |
|
Morten Rasmussen Gæst |
#32014-03-19 14:22Stop hetzen mod dem som bringer sandheden frem i lyset. |
|
| |
|
Gæst |
#42014-03-19 14:49Vi burde som demokratisk land være foregangsland for dette ! |
|
| |
|
Gæst |
#52014-03-19 16:40En mand som har gjort noget godt burde ikke have brug for at søge asyl |
|
| |
|
Gæst |
#62014-03-19 22:05Do it! |
|
| |
|
Gæst |
#72014-03-20 07:18Lad os få flere whistleblowers. |
|
| |
|
Gæst |
#92014-03-20 12:15Snowden skal helt sikkert have mulighed for at få asyl i Danmark. Fuck NWO, og Fuck politikers skjulte agenda! |
|
| |
|
Gæst |
#102014-03-20 16:24Storartet Initiativ :-) Jeg håber de mange skyldige, der har begået forbrydelser i VORES navn bliver stillet til regnskab. |
|
| |
|
Gæst |
#112014-03-20 17:26Heller her end alle mulige andre lige så lugratsive lande, giv manden lidt credit for at bekræfter hvad vi troede! |
|
| |
|
Karen Melchior Gæst |
#12 Snowden skal ikke sidde fanget i Rusland, så må vi finde praktiske og juridiske løsninger2014-03-20 20:23Jeg har ikke kunnet finde beslutningsforslaget nogetsteds, hvilket gør det lidt svært at tage stilling til selve beslutningsforslaget. Men jeg støtter, at vi skal finde en løsning sådan at Snowden ikke længere skal sidde fanget i Rusland, og derfor skriver jeg under på Peter Kofods underskriftindsamling, uanset at der er juridiske og praktiske udfordringer med at give Snowden asyl. |
|
| |
|
Gæst |
#132014-03-21 17:45Der burde rejses en statue ved siden af H.C. Andersen |
|
| |
|
Gæst |
#142014-03-21 17:47$nowden er bo$$ |
|
| |
|
Gæst |
#152014-03-21 20:55.. hvis Snowdon selv vil - så skkal han være så velkommen her |
|
| |
|
Gæst |
#162014-03-22 15:42Freedom for Snowden |
|
| |
|
Gæst |
#172014-03-23 00:13Please give Snowden asylum. He would be imprisoned and/or murdered for telling the truth if he returns to the USA. NSA is run by vicious criminals. |
|
| |
|
Gæst |
#182014-03-23 12:19Fedt initiativ. Kudus herfra. Alle jer skønne mennesker som støtter op om dette. Støt op om reset the internet også, som snowden er en del af. Støt op om Fight for the future! https://www.resetthenet.org/ http://www.fightforthefuture.org/ |
|
| |
|
Anne |
#19 Udlevering til USA2014-03-23 15:03Kan man stole nok på danske myndigheder til at tro på at de ikke vil udlevere ham til USA hvis han får asyl her? |
|
| |
|
kivito Gæst |
#20 Re: Udlevering til USA2014-03-23 18:29#19: Anne - Udlevering til USA Det kan vi jo desværre nok ikke tro på. Alligevel syntes jeg at han burde være velkommen, hvis han selv ønsker det på et tidspunkt. Det er nok mere til at tro på at han ikke bliver udleveret, hvis der er en meget stor tilslutning her, så jo... det betyder meget at alle kommer af huse. |
|
| |
|
Gæst |
#21 Re: Udlevering til USA2014-03-23 21:19#19: Anne - Udlevering til USA Godt spørgsmål. |
|
| |
|
Gæst |
#222014-03-23 23:25Han burde indstilles til Nobels fredspris. |
|
| |
|
Luci Smith (DJ) Gæst |
#232014-03-24 03:50Ser frem til at Edward Snowden tilbydes politisk asyl i Danmark og vil gerne tilbyde min assistance som engelsktalende tolk, når det sker. |
|
| |
|
Luci Smith (DJ) |
#24 Re: Snowden skal ikke sidde fanget i Rusland, så må vi finde praktiske og juridiske løsninger2014-03-24 03:54Er det ikke snart på tide, at en beslutningsforslag bliver fremlagt? Måske er det på tide, at spørge politikerne, hvad der sker med den? Situationen mellem USA og Rusland bliver stadig mere anspændt og det kan aldrig blive godt for Edward Snowden, der burde have siddet i Brasilien lige nu, istedet for Moskva. |
|
| |
|
Peter Kofod Underskriftindsamleren |
#25 Re:2014-03-24 06:35Ja tak!
|
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.