Retfærdig_Førtidspension_Nu
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hvis de ikke bruger deres oplysninger, hvorfor skal vi så bruge tid og penge på at få det lavet til dem, og bruge flere måneder på svar.
Derimod mener jeg der bør være mere lempelige vilkår i forhold til hvis man f.eks. bor sammen med en arbejdende ægtefælle, for pensionen er kalkuleret i forhold til hvor meget ægtefællen tjener, og derfor er det ikke muligt for ægtefællen at tjene ekstra på overarbejde, eller som pensionist at have en lille ekstra-tjans, da det indvirker på førtidspensionen.
Lægerne er professionelle og det er kommunerne ikke når det gælder helbredsmæssige afgørelser - kommunerne er mest professionelle i kassetænkning og det er langt fra til gavn for deres borgere - der er tale om mennesker og de er ikke en " ting " som kan ses som sort og hvidt - behandl de syge ordentlig så de har mulighed for at fungere en lille smule med den sygdom og handicap de har og lad dem får ro på en førtidspension hvis de foretrækker det frem for et fleksjob som kommunen alligevel ikke kan finde til dem - jeg taler både som privat person og som Landsformand for LFA Landsforeningen for Person- og Arbejdsskadede. Udover over at være landsformand fungerer jeg også som bisidder og partsrepræsentant for vore medlemmer som er kørt fast i det offentlige system såvel ved kommunerne som ved Arbejdsskadetyrelsen.
Og siden på egen krop nu hvor jeg har fået forkalkning i de 3 nederste ryghvirveler og mine knogler som følge deraf smuldrer langsomt og bliver knust af trykket som ryggen bliver udsat for hver dag og marven derfor presser ud på nerve trådende et liv i smerte helvede
men det jo bare min egen skyld hmmm
| This discussion has been closed. |