RED Leslie og Chantell
Kontakt forfatteren af dette andragende
offentlig underskrift godt
Jeg håber så mange som muligt vil underskrive og lade den være offentlig med bynavn på, så der er bevis på, at det er folk fra hele landet, som støtter denne sag......for børnenes trivsel.
Det kan simpelthen ikke være rigtigt at Roskilde Kommune kan tillade sig i det hele taget at tage børnene fra deres mor når hun udviser ansvarlighed og er kærlig over for dem. At de herefter lader børnene bo steder hvor der er overgreb kan jeg ikke se er i børnenes tarv. De diagnoser de har fået er kommet af at komme væk fra deres mor og have oplevet overgreb. Nu vil man skille dem ad. Dette er absurd da de eneste de kender samt føler sig trygge hos er hinanden. Vi bliver nødt til at stoppe dette vanvid fra kommunernes side.
Uretfærdigt og møg uprofessionelt!!!!
Jeg kender ikke Sandie eller hendes tvillinger, men behandlingen af deres sag er så horribel.
Få de børn hjem til deres mor inden der sker mere skade på dem!
Siff
Glostrup
Delt på Glostrups facebookside i dag kl. 20.00 - og kender jeg vores medborgere ret - så kommer der masser af underskrifter fra os her fra glsotrup.
Håber det får en afslutning og at børnene bliver hørt, så de kan få medbestemmelse i deres liv.
Har selv 2 børn de mit liv og børn skal ha en god og tryk opvækst trykke rammer og alle børn har brug for deres mor og far og syndes ik det kan være rigtigt en kumunne skal da hjælpe børn ik gøre deres liv værrre
| This discussion has been closed. |