RED Leslie og Chantell
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen RED Leslie og Chantell.
|
Gæst |
#12015-04-11 23:05Jeg har skrevet under fordi at i DK brydes FNs og EUs børnekonventioner på det groveste dagligt, børn tvinges ulovligt væk fra deres mor og far uden de ansvarlige politikere griber ind over for dette, det er blevet hel industri med børn som handelsvare. |
|
| |
|
Sara Joel Petersen |
#2 offentlig underskrift godt2015-04-11 23:10Jeg håber så mange som muligt vil underskrive og lade den være offentlig med bynavn på, så der er bevis på, at det er folk fra hele landet, som støtter denne sag......for børnenes trivsel. |
|
| |
|
Gæst |
#32015-04-12 06:15Fordi Roskilde kommune har ødelagt børn nok ved at fjerne dem fra deres hjem incl min store søn |
|
| |
|
Gæst |
#42015-04-12 07:34Det kan simpelthen ikke være rigtigt at Roskilde Kommune kan tillade sig i det hele taget at tage børnene fra deres mor når hun udviser ansvarlighed og er kærlig over for dem. At de herefter lader børnene bo steder hvor der er overgreb kan jeg ikke se er i børnenes tarv. De diagnoser de har fået er kommet af at komme væk fra deres mor og have oplevet overgreb. Nu vil man skille dem ad. Dette er absurd da de eneste de kender samt føler sig trygge hos er hinanden. Vi bliver nødt til at stoppe dette vanvid fra kommunernes side. |
|
| |
|
Gæst |
#52015-04-12 07:47For at hjælpe børne hjem til deres mor, da Roskilde kommune handler forkert og ikke lytter til børnes tarv. |
|
| |
|
Gæst |
#62015-04-12 08:41Fordi der er flere kommuner der har begået fejl på fejl, og det er to børn og en mor der betaler den høje pris!!! Uretfærdigt og møg uprofessionelt!!!! |
|
| |
|
Charlotte |
#72015-04-12 09:35Jeg kender ikke Sandie eller hendes tvillinger, men behandlingen af deres sag er så horribel. Få de børn hjem til deres mor inden der sker mere skade på dem! |
|
| |
|
Gæst |
#82015-04-12 10:50Der skal altid ses til børnene bedste og deres behov! !!! |
|
| |
|
Gæst |
#92015-04-12 11:52Det er man da nødt til når systemet begår lovbrud og vold mod børn. Sammen er vi stærke !!!!! |
|
| |
|
Gæst |
#102015-04-12 11:59Det er fuldstændig vanvittigt at dem der skal hjælpe familier de bare kan ødelægge familier ligesom det passer dem. Hele systemet trænger til at posen bliver rystet godt og grundigt. Desværre.. vi ser det gang på gang nu må Danmark sku vågne op |
|
| |
|
Gæst |
#112015-04-12 15:50Da Sandie er en engageret og kærlig mor der vil det bedste for hendes 2 børn er jeg med 100 % sikkerhed overbevist om at det bedste for Leslie og chantel ville være at bo hos deres mor. |
|
| |
|
Gæst |
#122015-04-12 17:07Jeg kender børnenes faster. Og er fuldstændig uforstående over for at hun ikke kan godkendes som plejefamilie for sin niece og nevø. Siff |
|
| |
|
Gæst |
#132015-04-12 19:18Det kan ikke være rigtig at børn skal behandles på den måde, man må som mor føle Sig fuldstændig ødelagt indeni. Den måde de bliver behandlet på har intet med barnets tarv at gøre. Håber virkelig du for dem hjem |
|
| |
|
Gæst |
#142015-04-12 20:00Jeg underskriver denne på grund af at jeg har fået tvangsfjernet min søn da han var 4 og en halv måned gammel. Han er nu 5 år. Du brugte en undskyldning som at jeg ikke var en god mor og at min kæreste som ikke er far til han havde slået ham. Synes ikke det er fair at børn blivet taget fra deres forælder eller blevet sendt hvert sit sted hen. |
|
| |
|
Gæst |
#152015-04-12 21:36Mangler ord |
|
| |
|
Gæst |
#162015-04-12 21:37De børn skal reddes tilbage til deres mor nu! Og lad os be til at de ikke har taget varig skade. |
|
| |
|
Gæst |
#172015-04-12 21:40Jeg underskev af mange grunde, men mest af alt, fordi det handler om børn :-) |
|
| |
|
Brian Kristiansen (Glostrup) |
#18 Glostrup2015-04-12 22:01Delt på Glostrups facebookside i dag kl. 20.00 - og kender jeg vores medborgere ret - så kommer der masser af underskrifter fra os her fra glsotrup.
|
|
| |
|
Gæst |
#192015-04-13 04:31Kan snart ikke klare at se mere af disse grusomheder, hvor kassetankning og kroner og øre tæller mere end de små mennesker som helst skal "hele" ud på den anden side. Håber SÅ meget, at retfærdighed vil sejre her |
|
| |
|
Gæst |
#202015-04-13 11:45Har selv 2 børn de mit liv og børn skal ha en god og tryk opvækst trykke rammer og alle børn har brug for deres mor og far og syndes ik det kan være rigtigt en kumunne skal da hjælpe børn ik gøre deres liv værrre |
|
| |
|
Gæst |
#212015-04-13 11:48Har selv 2 børn de mit liv og børn skal ha en god og tryk opvækst trykke rammer og alle børn har brug for deres mor og far og syndes ik det kan være rigtigt en kumunne skal da hjælpe børn ik gøre deres liv værrre |
|
| |
|
Gæst |
#222015-04-13 13:01Fordi det urimelige i anbringelsen af tvillingerne skriger til himlen! |
|
| |
|
Gæst |
#232015-04-13 14:23Det er da helt grotesk at skille tvillingerne af de kan da ikke miste både mor og hinanden |
|
| |
|
Gæst |
#242015-04-13 15:44Jeg skriver under på det grundlag at jeg finder denne sag fuldstændigt under alt kritik, nej der findes ingen ord for det kommunen udsætter de små børn og deres mor for. Jeg støtter b.la. Børns Vilkår og det burde kommunen sandelig også Gøre, hvilket de total er kørt af sporet og modarbejder børnenes trivsel, at kommunen overhovedet ikke vil se kendsgerningerne i øjnene og bliver derfor ved med at anbringe de stakkels børn til plejefamilier, hvor de ved at børnene bliver misbrugt og udøvet vold på FØJ FOR DEN LEDE. Mit hjerte skriger af smerter, bare tanken om hvad de bliver udsat for, uge for uge, dag for dag, time for time. Der har lige Været en lignende sag. Jeg håber at alle de personer som er involveret i denne sag og taget de grumme uacceptable beslutninger bliver retsforfulgt. |
|
| |
|
Gæst |
#252015-04-13 16:01Det skriger til himlen |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.