RED Leslie og Chantell
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Jeg er enig. Det burde være en menneskeret at få hjælp som enlig forældre.
Desværre virker hele vort samfund som om vi skal klare os selv, kan vi ikke det, ja så betragtes vi som taberne. :-/
Hvis vi ønsker hjælp, må vi selv sørge for nogen der kan hjælpe. Vi skal ikke regne med hjælp, ihvertfald ikke den rigtige hjælp, fra kommunen. :-(
Håber virkelig det lykkedes at få børnene hjem!!!
Jeg har en fætter som også fik fjernet deres tvillinger relativt hurtigt efter fødslen (tvillingerne med blå mærker som heldigvis er kommet hjem) og jeg syntes det dankort system er til at lukke op og skide i. Det er for let bare a fjerne børn fra hjemmet idag. Så Heller man får noget hjælp i hjemmet. Syntes det er grotesk.... håber der snart sker noget positivt i sagen. Al held og lykke her fra.
Ej at forglemme at det kan ske for os,ALLE st vi ryger ned med flaget i vores liv og det er jo ikke ens betydende med at vores børrn skal sendes langt væk hjemmefra og aldrig komme hjem igen.
Der er altid bedste ved forældrene
Og få moren er i god balance i sig selv kan jeg slet ikke forholde mig at der slet ikke bliver giver mulighed for en revurdering af sagen
Vi alle ved jo at det er altid er mest optimalt at være ved sine forældre.
Det er sgu en ommer. ... Og forfra - så de børn kan komme hjem og være tæt på deres Mor som jeg fornemmer med mine særlige clairvoyante evner er i klar til at klare dem i sit liv.
Det må hun jo være taget i betragtning med,at hun kæmper for dagligt via medierne etc - det kræver styrke, overskud og god balance
Barnen har det allra bäst hos sin mamma. Finns inte någon som kan ersätta henne överhuvudtaget. Låt barnen komma hem till sin mamma.
| This discussion has been closed. |
Mit hjerte græder over de ting de hat måtte gå igennem
ville ikke kunne forestille Mig det helvede de går igennem...
Min Datter får ekstra kys & kram i dag efter Jeg har læst det her uden tvivl...