Ny fødevareminister N U!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Ny fødevareminister N U!.
|
Gæst |
#12013-02-17 23:05Mette nu skoder du din smøg, og fatter skrive pennen, og får ændre din tåbelige hundelov omgående.!! Anita Jensen. |
|
| |
|
Gæst |
#22013-02-17 23:25Synes også hun skal se at komme i omdrejninger. Det bekymrede mig også, at hun i aftenshowet på tidligere tidspunkt, fik sammenlignet en hund der markere med en voldsmand. Dog bekymrer Dennis Flydtkjær, dyreordfører DF, mig også. Han havde i nyhederne travlt med at sige der skal ske noget nu men da jeg sendte mail om fido fik jeg svar tilbage, at ejer jo har indrømmet det er amstaff blanding med link til optagelsen af ejer/politi. Hmmm hvad side er han på. Men der skal sgu gang i behandling, ingen hast i resultat men i mellem tiden bør alle aflivninger stilles i bero og hundene skal i forvaring hos deres ejer. STOP myrderierne !!! |
|
| |
|
Gæst |
#32013-02-17 23:38Inkompentance af format.. |
|
| |
|
Gæst |
#42013-02-17 23:53Fordi det er fejt ikke at skride ind nu over for unødvendige aflivninger. |
|
| |
|
Gæst |
#52013-02-18 00:05hun burde overhovedet ikke have med dyr at gøre ..hun ved intet om dem !!! Fyr hende .,,,og vi vil blive ved til du frivillig forlader posten ..du har et for koldt sind frk !! Bliv p vagt istedet!! |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2013-02-18 01:03- Date of removal: 2013-02-18
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#82013-02-18 06:53Loven skal gå! |
|
| |
|
Gæst |
#92013-02-18 07:41Det kan ikke være rigtigt at vi skal finde os i sådan en arrogant kvinde !!! Når man bestrider en stilling som minister, skal man være lydhør overfor de mennesker som betaler lønnen. DET ER BORGERNE I DETTE LAND SOM BETALER HENDES LØN !!! |
|
| |
|
Gæst |
#102013-02-18 08:33At sætte alle aflivninger, der ikke er vurderet af en hundesagkyndig på holdt, stop og vent, er det mindste man kan forlange. Og så må de til at speede tempoet op. |
|
| |
|
Gæst |
#112013-02-18 08:48Magen til arrogance skal man lede længe efter. Respekterer ikke nogen former for levende væsner. Ikke egnet på den post. UD. |
|
| |
|
Gæst |
#122013-02-18 09:08stop the doglaw, stop killing dogs |
|
| |
|
Gæst |
#132013-02-18 09:21Det eneste hun vil er at hæve hendes løn, udeb at gøre noget.. |
|
| |
|
Gæst |
#142013-02-18 09:41Jeg synes også, ikke kun i forhold til denne hundelov, at fødevareministeren er utrolig afvisende for alt hvad hun bliver spurgt om, meget usympatisk af en minister at være, og så skulle hun være socialdemokrat ????? |
|
| |
|
Gæst |
#152013-02-18 09:46Hört auf unschuldige Hunde zu töten.!!!!Es sind unsere besten Freunde.!!!! Ihr tötet doch auch nicht eure Kinder wenn sie etwas angestellt haben.!!!!! Schaft sofort das Gesetz ab.!!!! |
|
| |
|
HANNE HANSEN |
#16 gå af - nu METTE2013-02-18 09:48Det undrer mig , at man som høj minister kan være så¨fatsvag at man endnu ikke har fundet ud af , at det ikke er en nuttet hund og en politimand -det her drejer sig om - men definationen på -hvad et skambid er og hvad en hunds naturlige adfærd er -og hvor tilfældigt de 13 racer blev udvalgt og at alle blandinger i dk -egentlig står til aflivning -ifølge denne lov - fordi man altid kan antage der er en dråbe blod i dem af en af de forbudte racer - -det er en ommer denne lov . Det undrer mig dog ikke mht Mette -da en udtalelse om at vores mink og landbrugsdyr osse har fine forhold -VOR HERRE BEVARE OS |
|
| |
|
Gæst |
#172013-02-18 10:00Vi kan ikke have en person på den post der nærmest modarbejder dyrenes retssikkerhed. |
|
| |
|
Gæst |
#182013-02-18 10:02Vi har ventet SÅ længe nu! Få ændret den hundelov og fjern raceforbuddet! |
|
| |
|
Gæst |
#192013-02-18 10:33!!!! |
|
| |
|
Gæst |
#202013-02-18 10:51Lad din stemme / mening blive hørt! TAK |
|
| |
|
Jette Navntoft |
#21 Re:2013-02-18 11:26Til Mette Gjerskov og statsminister Helle Thorning
Efter at have respekteret dig og Socialdemokraterne i mange år, er jeg total mundlam efter at have set dig i indlægget i tv 2 nyhederne, ang hundeloven!! Jeg følte mig både som vælger, hunde og generelt dyre elsker at være totalt overset og ikke hørt.... Jeg har forståelse for at mange ting skal undersøges grundigt inden man udtaler sig , men din udtalelse viste for mig en total mangel på indsigt ...og forståelse for hvad det er jeg og mange andre opponerer imod.
Jeg kan ikke konkludere andet end at emnet ikke interesserer dig og at du finder det ligegyldigt denne hjertesag dette er for mange....En politiker der accepterer en stupid lov der er lavet uden på nogen måde at lytte til fagpersoner er i mine øjne ikke troværdig...specielt når denne person er den der har " hænderne i kagedåsen"!!! Jeg ville have værdsat om du i det mindste havde fundet lyst til at undersøge nærmere under hvilke omstændigheder den lov er lavet under....Hidtil har du kunnet dække dig under at det ikke var under DIN regeringstid den lov blev lavet....Mit spørgsmål til dig er nu: Hvad er undskyldningen for den arrogante og ligegyldige holdning til noget som mange vælgere...sikkert også nogen af DINE... ser som en meget vigtig sag??? Håber og regner med at svar fra dig |
|
| |
|
Gæst |
#222013-02-18 12:17Wer Tiere(Hunde) tötet hat meine tiefste verachtung und der man auch vor Kindern nicht halt.!!!!!!Ändert das Gesetz oder wir werden nie mehr kommen.!!! |
|
| |
|
Gæst |
#232013-02-18 12:47Magen til ligegyldig holdning til hundeloven (og andre sager), som fødevareministeren udtaler sig om, skal man virkelig lede længe efter. Hold da op at hun kan være med i vores folketing, det er ufatteligt. Hun må være kommet ind på de ekstra stemmer !!!! Udulig i mine øjne og meget ligegyldig i sine holdninger, håber da hun ryger ud med et brag ! En politiker med respekt for folket og undersøger sager som rumsterer, det er hvad vi skal have. UD med Mette hun dur ikke ! |
|
| |
|
Gæst |
#242013-02-18 13:13hun er ikke god nok , man tager ikke til kaninhop når der er en demonstration mod en hundelov som er fuldstændig hen i vejret , tag dig sammen Mette. . du er ikke værdig til dit job , gå af nu. ikke mere hunde drab i Danmark . . . fat det . . . . |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2013-02-18 15:28- Date of removal: 2013-02-18
- Årsag til fjernelse:
|
Er der noget, du vil ændre?
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Nej tak til Højlagre og miljøbelastende erhvervsbyggeri ved Hedevej Lokalplan 0715-36
473 underskrifter
378 Underskrifter / 30 dage
27 May 2026
Vi som kræver demokrati og ikke voldtægt af natur, dyreliv, børn, unge Borgene har sagt NEJ i mange år. Der er
195 underskrifter
195 Underskrifter / 30 dage
19 Jun 2026
Gør cykelstierne mellem Munkebo og Odense samt Munkebo og Kerteminde sikre igen
171 underskrifter
171 Underskrifter / 30 dage
10 Jun 2026
Åbent brev til Københavns overborgmester og Borgerrepræsentation om at stoppe planerne for byggeriet af 35-etagers højhus ved Langelinie
348 underskrifter
141 Underskrifter / 30 dage
15 May 2026
Central blødgøring af drikkevandet i Middelfart Kommune NU
139 underskrifter
139 Underskrifter / 30 dage
23 Jun 2026
Stop kæmpevindmøller tæt på Store Heddinge og Rødvig – Projekt Storemark
865 underskrifter
135 Underskrifter / 30 dage
28 Apr 2026
Fælles varmeindsigelse mod DAB-Lejerbo.Jeg skriver under på, at jeg fastholder min klage og vil have sagen i Beboerklagenævnet.
134 underskrifter
134 Underskrifter / 30 dage
17 Jun 2026
Sikker skolevej og effektiv støjreduktion på Hyllehøjvej, Middelfart: Ja tak til 40 km/t og fartdæmpning
133 underskrifter
133 Underskrifter / 30 dage
16 Jun 2026
Krav om uvildig undersøgelse af forholdene på Langagerskolen
124 underskrifter
124 Underskrifter / 30 dage
7 Jun 2026
Nej tak til stort industri VE-anlæg ved Løkken
222 underskrifter
123 Underskrifter / 30 dage
23 May 2026
Danmark skal have en køreplan for udfasning af dyreforsøg
490 underskrifter
100 Underskrifter / 30 dage
24 Apr 2026
Arsummi puttasoq tuaviortumik ikkunneqartariaqarpoq
91 underskrifter
91 Underskrifter / 30 dage
3 Jun 2026
Et opråb med udgangspunkt i oplevelser med ledelsen af skoleforvaltningen og visitationsprocessen vedr. børn med særlige behov i Hillerød Kommune.
73 underskrifter
73 Underskrifter / 30 dage
18 Jun 2026
Den nye gødskningslov er ulovlig og uretfærdig
2 898 underskrifter
66 Underskrifter / 30 dage
6 Nov 2025
Skrivunder.net
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.