Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele!
Nej til statens berøvelse af asylansøgernes ejendele! / Beskeder / Aflevering af underskriftindsamling - og en stor tak / Kommentarer
|
karen giersing |
#1 underskriftsindsamling2015-12-30 20:30Kære Albertson, tak for din information, og tak for dit initiativ og arbejde med sagen. Ja det er forfærdelig holdninger der dukker op i vores samfund i øjeblikket, og DET ER FLOVT AT VÆRE DANSKER efterhånden. Jeg ønsker også dig et lykkebringende nytår Venlig hilsen Karen Giersing |
|
| |
|
Gæst |
#22015-12-30 20:46Sejt du handlede!! |
|
| |
|
S. Albertsson Underskriftindsamleren |
#3 Re: underskriftsindsamling2015-12-30 20:50#1: karen giersing - underskriftsindsamling Kære Karen, Mange tak for ordene, og selv mange tak for at være en aktiv del af dette foretagende :-) Du skal ikke være flov, Karen. Der findes jo så mange fantastiske danskere. Og et lykkebringende nytår til dig også! |
|
| |
|
S. Albertsson Underskriftindsamleren |
#4 Re:2015-12-30 20:53Tak for de ord, gæst :-) Og et godt nytår til dig. |
|
| |
|
Michael Kj Gæst |
#52015-12-30 21:02og i meget lige måde...og stor tak til dig, for at tage dette initiativ.
Michael (dansk, men bosat i Finland ) |
|
| |
|
Gæst |
#62015-12-30 21:04Selv tak for det gode initiativ - og godt nytår! |
|
| |
|
S. Albertsson Underskriftindsamleren |
#7 Re:2015-12-30 21:17Det var da absolut det mindste, Michael :-) Jeg håber du får et fornøjeligt nytår i Finland! |
|
| |
|
Gæst |
#82015-12-30 21:25Tak for initiativet. Selv om man ikke kan behandle alle mennesker, så kan man dog behandle alle mennesker ordentligt ~ hvor NEMT kan det være ? (o: |
|
| |
|
Gæst |
#92015-12-30 21:29Det er det værste jeg nogensinde har været med om. Frøken Støjmaskine har ødelagt danskernes ry..Det bliver aldrig okay igen. Regeringen burde gå af som det første. Få taget alle deres rigdomme, ejendomme og ingen pension...Sikke noget lort de laver derinden.. |
|
| |
|
Gæst |
#102015-12-30 22:20Tak og i lige måde samt i særdeleshed, tak for et rigtig godt initiativ. Godt nytår! |
|
| |
|
Hans |
#112015-12-30 22:46Tak for det gode initiativ og et godt og lykkebringende Nyt År til dig.
|
|
| |
|
Gæst |
#122015-12-30 22:47Dejlig tilbagemelding og det er fantastisk at du har taget initiativ til denne underskriftindsamling. Godt nytår herfra :o) |
|
| |
|
Gæst |
#132015-12-30 23:36Jeg kan kun sige tak for, at du satte indsamlingen i gang S. Albertsson og at du følger den til dørs. Jeg har ligeledes fået lidt håb igennem denne aktion og de mange reaktioner på temaet jeg har set på FB. Godt nytår og lad os håbe vi er med til lige så stille at vende håndteringen af flygtninge her i Danmark |
|
| |
|
Gæst |
#142015-12-31 01:55Selv tak :-) og stort Tak for dit arbejde I kærlighed Steen Kofoed |
|
| |
|
Dorthe N. S. |
#152015-12-31 08:06Respekt for dig. Du tog initiativ! |
|
| |
|
Gæst |
#16 Tak i lige måde2015-12-31 08:57Godt der stadig er folk med medfølelse over for andre og ikke bare isolerer sig, som de folkevalgte, vi desværre har for tiden. De har fuldstændig tabt sutten over for hvorledes man behandler de svage i samfundet, tak for et godt initiativ og godt nytår. hilsen Nini |
|
| |
|
Gæst |
#172015-12-31 09:48Tak for et rigtig godt initiativ, som giver os andre mindre initiativrige mulighed for dog at gøre lidt! Også et godt nytår og god vind i det nye til dig ;-) |
|
| |
|
Gæst |
#182015-12-31 11:04Tak for initiativet og for udbredelsen af dette vigtige dokument. |
|
| |
|
Gæst |
#192015-12-31 14:17Kære Alle. Jeg skammer mig over at vore politikere kan kommet med et sådant INDGREB / OVERGREB. Jeg blev kastet tilbage til Nazi Tyskland og jødeforfølgelse. Læs : beslaglæggelse af jødisk ejendele. Sidste verdenskrig har åbenbart ikke gjort visse mennesker klogere. SKAM JER. Dorthe |
|
| |
|
Gæst |
#202015-12-31 17:24Godt nytår og sejt initiativ... |
|
| |
|
Gæst |
#212016-01-01 03:15Ruth Poulsen |
|
| |
|
Gæst |
#222016-01-01 13:34" Når uret bliver til ret bliver modstand til pligt " |
|
| |
|
Gæst |
#232016-01-02 21:54Tusind tak for initiativet. Vh Jakob |
|
| |
|
Gæst |
#242016-01-03 16:18Godt nytår til dig også og TAK for initiativet!!! <3 Kh Hanne http://venterpaastorken.com/ En blog om livet: Kærlighed & nedture, livskriser & personlig udvikling |
|
| |
|
Gæst |
#252016-01-06 21:56Selv tak for et fantastisk intiativ. Jeg skrev under med hele mit hjerte og håber så sandelig at politikerne lytter til vores stemmer/underskrifter Bedste hilsner Arís |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.