Nej til ny fyrværkeri lov!!
Kontakt forfatteren af dette andragende
svar til #1
Jo ja jo...
Jeg bruger december på at bruge en masse "børne krudt", så vores 3 katte kan se det, og lære det ikke er farligt.
De har aldrig haft problemer med det!
Forbyd også jægeren at skyde i skoven, forbyd hunde ejere at efterlade deres hundes ekskrimenter, forbyd militærets F16 fly at flyve ind over tætbebygget områder, forbyd rygere at ryge mellem 06:00 og 23:59... MEN LAD VORES FYRVÆRKERI BRAGE I 31 DAGE!!! ;)
vi kan snart ikke slå en skid uden og få en bøde for det for selv vores love er der lavet love om og danmark er lovenes land
Re: svar til #1
det er jeg enig i vi har 2 naboer med vær deres hund som gør fra 05-06 morgen til 11-23 nogengange 01 om aftenen og gør strømerne noget Nej men fyre vi noget børne krudt af i haven ja så er bøden der med det samme
skal indsamlingen bruges???
Re: skal indsamlingen bruges???
#17: 59mig - skal indsamlingen bruges???
Ja self. skal den det! Den skal sendes til div. politikere og pressen.
Jo flere der skriver, jo mere opmærksomhed kan vi få!
Dyr
i døråbningen så den kunne se fyrværkeriet. "Blomst" sagde den og gnækkede lystigt. Fyrværkeriet på himlen må have lignet de blomster vi kikker på i haven om sommeren. Der er nu gået en del år siden, og der har aldrig været problemer.
Det er synd udviklingen går mod flere og flere forbud, og mere og mere overvågning, jeg tror vi
skal være glade for at vi lever i denne tidsalder.... hvad vil fremtiden bringe... suk.
Sikke noget lort
Til eftertanke
Hvor bliver underskrifterne af
Nu er der en der har sat dette i gang, så må vi også støtte det. ;o)
Ja tak
ja tak
| This discussion has been closed. |