Nej til en vej igennem Marielundsskoven
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Nej til en vej igennem Marielundsskoven.
|
Gæst |
#12015-11-22 16:24For at bevare denne naturperle i Kolding... |
|
| |
|
Gæst |
#22015-11-22 16:25Skoven er et helligt sted i en bymidte fantastisk til gåture familie og sport |
|
| |
|
Gæst |
#32015-11-22 16:42For at bevare vores skønne skov midt i Kolding... Der må kunne findes andre løsninger. |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2015-11-22 16:45- Date of removal: 2015-11-22
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#52015-11-22 17:16Det er helt tosset at ødelægge et så naturskønt og rekreativt område der ovenikøbet er bynært. |
|
| |
|
Gæst |
#62015-11-22 17:20Hvorfor ødelægge naturen endnu en gang syntes efterhånden flere og flere grønne områder bliver fjernet pga. en eller anden politikker får en dårlig ide. |
|
| |
|
Gæst |
#72015-11-22 17:29Det er den eneste skov vi har tilbage så lad den være fredet |
|
| |
|
Gæst |
#82015-11-22 17:30Det område er helligt og meget forandring sker der men DER STOPPER VI |
|
| |
|
Gæst |
#92015-11-22 17:30jeg synes ikke at noget af det sidste naturlige område i kolding skal ødelægges. |
|
| |
|
Søren |
#10 Re:2015-11-22 17:42
Nej selvfølgelig skal der ingen vej gennem Marielund Skoven, men byg dog adgang til Rastepladserne i Hylkedal og Harte til Motorvejen fra lokalvejene, og udvid Plovfuren og tunnelen under banen, fra Seest til Harte og ny vej fra Egtvedvej til Donsvej, så der er forbindelse uden om Bramdrupdam, prøv at se på kort hvilken Ringvej, der så kan opstå uden om Kolding,.-??? |
|
| |
|
Gæst |
#112015-11-22 17:49Lad os bevare Kolding's grønne åndehul og dejlige område for sport i naturen. |
|
| |
|
Gæst |
#122015-11-22 17:50Skoven skal bevares ;-) |
|
| |
|
Gæst |
#132015-11-22 17:59Fordi jeg bruger skoven rigtig tit, som et rekreativt område, og jeg går faktisk ind lige der, hvor vejen skal være ud til Skovvangen! |
|
| |
|
Gæst |
#142015-11-22 18:04Skoven skal bevares! |
|
| |
|
Gæst |
#152015-11-22 18:11Dyrelivet er vigtigt. Fred er vigtigt. Man kunne lave en cykelsti i stedet. Det ville være fint. |
|
| |
|
Gæst |
#162015-11-22 18:17Er flittig bruger med løb og cykling af de mange stier i Marielundskoven!! |
|
| |
|
Gæst |
#172015-11-22 18:21Jeg flytter til Korsørvej den 1. februar og glæder mig til fredelige naturoplevelser i Marienlundskoven. |
|
| |
|
Gæst |
#182015-11-22 18:23Jeg bruger ofte selv skoven at træne i.. og ser at vi beholder dette eneste lille grønne stykke i byen som er tilbage og ikke laver veje gennem det natur vi som en storby har at kunne tilbyde |
|
| |
|
Gæst |
#192015-11-22 18:33Fordi jeg bruger skoven til trailløb og mtb cykling.og det er der også rigtig mange andre som gør derfor skal i ikke ødelægge den fine skov. |
|
| |
|
Gæst |
#202015-11-22 18:35Hvorfor skal man ødelægge naturen? Find på noget andet og skabe vækst af |
|
| |
|
Gæst |
#212015-11-22 18:37Marielundskoven er et fantastisk rekreativt område for Kolding - det må ikke blive ødelagt. |
|
| |
|
Gæst |
#222015-11-22 18:56Det giver da ingen mening, det ville da give meget mere mening at lave ændringer i bramdrupdam på vej mod centeret. Hvad skulle den strækning gavne? Dem der skal den vej kører vel bare af motorvejen ved Kolding vest, på nær politiet... |
|
| |
|
Gæst |
#232015-11-22 19:07Fordi jeg syntes at vi skal bevar og værne om,vores grønne områder!, dem har vi ikke for meget af i forvejen og det er jo godt for dyrevildtet og selvfølgelig også for os mennesker!! Vi skal have dejlige grønne oaser, hvor der ikke findes larm fra biler busser, lastbiler osv, grønt er godt for naturen og miljøet |
|
| |
|
Gæst |
#242015-11-22 19:08Rekreative områder i større byer som Kolding er allerede en manglevare, og et vigtigt aktiv for vores sundhed. Derfor skal vi fastholde de som vi har! |
|
| |
|
Gæst |
#252015-11-22 19:14Det ville godt nok være synd og skam. :-( |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.