Mod tvangsfjernelse af børn pga lovbrud/fejl fra offentlige ansatte?
Kontakt forfatteren af dette andragende
For at hjælpe/støtte en veninde i hendes kamp
Mvh Brian V Thorsen
Fordi mit barn er tvangsfjernet på det pure opspind - hele sagen er løgn fra ende til anden, hvilket jeg i øvrigt kan dokumentere sort på hvidt - og har gjort. Men Ankestyrelsen og Retten hvidvasker blot sagsbehandlerens løgne gang på gang.
Fordi dette er den eneste vej at gå.
Først kom EU med kritik af Danmark på børneområdet. Siden FN. På trods af dette lukker vore politikere stadig øjnene for det misrøgt som kommunale sagsbehandlere udøver over for børn og deres familier.
Man anbringer børn på Formandsbeslutninger, tit foretaget af gamle afdankede byrådsmedlemmer. Man anbringer børn, ud fra en 2 timers samtale med en psykolog. Dette er ikke godt nok.
Fordi jeg har selv anbragt barn. Og ønsker ikke der er flere familier der skal lide samme skæbne. Efter som der næsten ikke skal noget til i dagens Danmark før et barn eller flere bliver anbragt.
Fordi der er alt for mange løgne og svigt fra offentlige ansatte. Mest fordi de ikke aner noget om hvad de gør fordi de ikke er tilstrækkelig uddannet og fx ikke har styr på basale juridiske rettigheder og dermed krænker dem. Desuden firdi de ikke aner noget om de konventioner de er forpligtet til at overholde som fx Istanbul konventionen, som skulle beskytte imod psykisk vold. Istedet tilskynder kommunerne seksuelle, fysiske og psykiske overgreb og belønner overgrebs manden. Det er et generelt billede i hele landet, men jeg har personlig erfaring fra Århus hvor disse ting sker. Jeg tror ikke på at der sker nogen ændringer som følge af en underskrift indsamling - fordi ingen bliver holdt ansvarlige for det lort kommunerne laver og de enkelte socialrådgivere har ikke en autorisation de kan miste når de bryder loven, konventioner og sender børnene direkte i hænderne på voldlige og pædofile fædre.......... Men det er da forsøget værd ...
Offentlig magtmisbrug med lempfældig og løgnerisk sagsbehandling, fjendtlig og organiseret tyrrani mod borgerne i dette tilfælde mig. Ødelægger min familie og begunstiger fremmede på min bekostning.
Ingen retfærdighedssans fra offentlige ansatte på trods af deres livstil er med skattekroner. Desværre heller ikke fornuft til at tilgodese andet end deres fattige gang her på jorden.
Skam jer! Pengene kan bruges bedre end på jeres løn som offentlige selvretfærdige (værre end ondskab) og smålige kryb.
Sandheden er ilde hørt men den er dog omsorgsfuld, støttende og kærlig.
Jeg skriver under fordi vi har været udsat for det. Randers kommune har fjernet vores nyfødt barn, 10 timer gammel.
Mærkeligt nok har Randers kommunen ikke har fjernet af vores 2 ældre børn, kun den nyfødte. På løgne og rygter som på ingen måde vi har kendskab til , spytter de bare på os med løgne psykisk terror hvor sagsbehandleren sagde kort og kontant,
Hvis i ikke rejser fra dk så fjerner vi også de to børn.
Jeg har skrevet under og delt dit opslag i min facebook gruppe :)
Godt initiativ at starte denne underskriftindsamling for det forfærdeligt at den slags finder sted. Jeg er ikke selv berørt af dette, men flere af mine facebook venner er og jeg har stor sympati for denne sag, og jeg deler også derfor både dit facebook oplag og link til underskriftindsamlingen i min facebook gruppe: "velfærdsdemokratiet". Og så har jeg naturligvis også selv skrevet under nu håber jeg bare rigtig mange vil gøre det samme :)
| This discussion has been closed. |