Mobbelov ja tak
Kontakt forfatteren af dette andragende
- hej jeg bliver mogppet på min skole
Re: Re:
For nogen er det godt at moppe vis de selv har problemer så la de det gå ud over andre men det er selvfølgelig ikke godt at blive mobbet nu skal du ikke tro at jeg mobber andre for det gør jeg ikke jeg bliver selv mobbet og er blevet det i næsten 6 år men en af dem som har mobbet mig har begået selvmord fordi han kunne se hvor dårligt jeg har det og han skrev i et brev til mig hvorfor han mobbede mig
Re:
Jeg kender 3 som har begået selvmord fordi de blev mobbet og jeg har selv været så langt ude at jeg prøvede at begå selvmord men jeg blev reddet
loven bør gælde alle
Jeg har oplevet mobning på egen krop, både fra børn og pædagoger i børnehave. Fra elever og lærere i folkeskolen. Mobning sker ikke kun blandt børn. Børn lærer af de voksne. Havde en fantastisk skoleleder der var klar til, at fyre lærere og udvise elever på stedet, ud fra min beretning om, hvem det skulle være. Han tog det meget alvorligt. Jeg var desværre for svag til, at gøre dette (var bange for, det ville gøre ondt værre) og valgte i stedet, at starte på en privat skole i stedet for, hvor alle elever og lærere var søde og menneskelige mod mig. Derfor har jeg skrevet under.
Med venlig hilsen Helle Kjær Munch
0. - 4.
Special efterskole hvor jeg vidste lidt mere end de andre 2 år
Overbygning der til 2 år
Højskole 1 år
Så jo ved hvad jeg giver en hånd til
0. - 4.
Special efterskole hvor jeg vidste lidt mere end de andre 2 år
Overbygning der til 2 år
Højskole 1 år
Så jo ved hvad jeg giver en hånd til
JeRe: bliver selv mobbet
#26: step22201 - bliver selv mobbet
Jeg bliver også mobbet! Skolen er god, men dem i klassen er idioter.. :(
Foreningen må både ulovligt registrere og mobbe (chikanere) ikke medlemmer....
Ja Arbejdstilsynet tager i flg. medierne også sagerne op. Men nej gu' gør de ej.... De besvarer ikke Emails. Ringer man til dem på deres tlf nr. Som ikke er alle tilgængeligt. Så er de flabede og smækker på..... Og vi betaler til dette bureaukrati. De rykker kun ud i følge med 3F og SKAT og POLITIET for at besigtige sikkerheden på arbejdspladser, hvor kun få danskere arbejder......
Opdrag jeres børn, til at respektere andre, istedet for at gøre dem til egoister. Det gamle ordsprog , vær mod andre, som du ønsker at de skal være mod dig. Staten skal da ikke lovgive for noget, som enhver burde have lært hjemmefra.
Jeg har snart ingen hverdag mere
| This discussion has been closed. |