Mobbelov ja tak
Kontakt forfatteren af dette andragende
Vi skal have det her i damnmark ligesom i norge og sverige mobbelov
Dog synes man skal huske at børn der mobber oftest har det svært selv og en samlet strategi skal gerne tage hensyn til at de også får hjælp.
Jeg blev mobbet i børnehaven og gennem 9 års skole gang, bare fordi jeg var anderledes, det var fra 1978 til 1988, skolen gjorde intet for at stoppe det, den dag i dag sidder det stadig i mig og jeg fungere faktisk ikke blandt normalt fungerende.
Mobningen tog ekstra fat fra 5 klasse, der kom en ny elev, han ville have mig til at stjæle i butikker, det ville jeg ikke, derfor gik det endnu værre ud over mig, men alle de andres forældre sagde jeg skulle følge strømmen, men jeg nægtede at følge strømmen, derfor blev jeg mobbe ofre.
Mobberne tænker ikke på at ofret bliver taberern
Selv læreren var med
Ja, min overskrift siger jo lidt det hele.
men jeg blev mobbet dagligt fra 1. 7 klasse, hele klassen var i mod mig.
og selv læreren var en del af det, eftersom hun slet ikke havde noget at skulle ha sagt, så var det nemmere at gå med flokken i stedet for at forsøge at hjælpe.
I 8. klasse fik jeg så en ny lærer, og hun satte en stopper for det væreste af det. så alt jeg lærte i skolen, lærte jeg de sidste 3 år.
faktisk startede mobberiet fordi jeg kunne læse og skrive inden jeg startede i skolen, dét kunne man ikke acceptere. At jeg så også var den mindste i klassen gjorde også udfaldet..
Det skulle også være sådan i dk...
Hatten a for sverig
Dumt...
Mobning.. Det er grimt.
Heller negativ opmærksomhed end ingen opmærksomhed.
Hvad tror I der vil ske hvis denne lov bliver lavet??
| This discussion has been closed. |