Lovkrav mod stigning i bidragssatser på realkreditlån.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Er godt og grundigt træt af at blive flået af banker og kreditforeninger og at alle vores skattepenge bliver ødslet væk p.g.a. uduelige og inkompetente ledelser og politikere, heriblandt SKAT!
Ikke så mærkeligt, at alt bliver så dyrt. Og hvem skal IGEN betale for disse fejl(tagelser)?
Min folkepension stiger ikke, hvis vi skal blive boende må dette vandvid stoppes.
Desværre han jeg ikke deltage i mødet med direktøren fra Nykredt. Jeg har set ham på TV med de indslag, der har været de sidste dage. Det er ynkeligt at se og høre på hvor dårlige argumenter han har. Hvad med besparelser på omkostningerne, herunder direktionens egne lønninger. Hvem bestemmer hvor meget de skal have for deres arbejde. Med hensyn til deres opsparede egenkapital, må der vel tages hensyn til, at det er låntagernes banker der giver garantier overfor i hvert fald Totalkredit.
Man får jo heller ikke en ekstra regning for varer man har købt i supermarkedet.
Selv bankrådgiveren fortæller, at de ikke vidste noget - og så vidt jeg er orienteret, så deler de I porten... Jeg er klar til, ved næste omlægning, at skifte realkreditinstitut (selvom det koster), hvis der ikke sker 'ordentlighed'/fair play....
hvis jeg var en ludobrik blev jeg slået hjem.
Søges: Robin Hood!
Sheriffen af Nottingham har slået til i form af Totalkredit. De som melder sig som Robin Hood i gebyr-sagen for at tjene lånernes sag, har min fulde støtte.
Forbrugerorganisationer; vis hvad I kan bidrage med og I får så megen goodwill og opbakning.
| This discussion has been closed. |