Lovkrav mod stigning i bidragssatser på realkreditlån.
Kontakt forfatteren af dette andragende
grænseløs grådighed
Det er for mig ubegribeligt, at en institution som real-kredit NOGENSINDE er blevet slået sammen med bankerne - der er INGEN i verden, som plyndrer kunderne som bankerne, hvis eneste formål tilsyneladende er blevet at gøre de rige rigere, fremfor at drive en værdig og ansvarlig håndtering af folks penge (læs: skabte finanskrisen udfra grådighed, og trynede de små, da regningen skulle betales) -- realkredit blev i sin tid skabt for at hjælpe folk - fjern bankernes mulighed for at stikke deres grådige fingre ned i vores egenkapital!!
Re: grænseløs grådighed
Ja desværre så tager bankerne sig det godt betalt med at de stikker 40% af de nye bidragssatser ned i lommen selv om de har fået betaling for det dengang lånet blev overtaget
Hvornår stopper griskheden fra de banker?
Jeg kan forstå af presseomtale, at Michael Rasmussen nu vil ud og forklare sig. Det behøver han ikke, i sin kerne drejer det sig om ekstrem grådighed overfor de nuværende kunder/ejere.Normalt er jeg tilhænger af fri kapitaldannelse, men når der er tale om ekstrem grådighed som i dette tilfælde, må kunderne prøve at finde andre leverandører, eller måske politiske indgreb. Nykredit er hovedrig med en meget stor egenkapital. Så fortsæt presset på Michael Rasmussen/Nykredit
Hvis tilstrækkeligt mange kunder/låntagere flytter til andre realkreditselskaber kommer de måske på andre tanker.
Det bør være muligt at skifte realkreditinstitut i forbindelse med sådanne ændringer i vilkår, uden så store omkostninger.
Folketinget må gribe ind mod uretfærdigheden.
| This discussion has been closed. |