Lovkrav mod stigning i bidragssatser på realkreditlån.
Kontakt forfatteren af dette andragende
Forbrydelse bør der lovgives imod.
Det hedder sig, at bidragssatsen skal modsvare bankens/realkreditinstituttets omkostninger i forbindelse med kundens lån.
Den aktuelle bidragstigning har INTET med det formål at gøre, hvorfor stigningen bedst kan karakteriseres som værende tyveri. Ja, det er det, det er, TYVERI, dvs en forbrydelse.
OG derfor en handling, som jeg ønsker kriminaliseret på linje med tyveri.
Desuden er vi låntagere bundet på hænder og fødder da der næsten ingen konkurrence er på kreditlåns området og deraf kan vi ik bare skifte institut. Dette er også med til at gøre stigning urimelig da jeg ik kan få noget andet der er særligt billigere. De andre institutter følger nok efter.
Så lovindgreb tak.
This comment has been removed by the person who wrote it.
Uanstændigt at ikke mindst 1.gangs køber (børnefamilier) på denne måde får undermineret deres økonomi.
Det er Monopolkapitalisme af værste skuffe og der bør gribes ind og laves lovgivning mod dette.
Re:
Hej lykke mit bidrag er steget 20% og jeg har fast forrentet lån syntes det er tyveri
Realkredittens ta'selv bord skal stoppes nu...
Fordi det er noget forbandet svineri at stjæle fra folket,da noget af det går til GYLDNE HÅNDTRYK
Re:
Har ikke en gang haft mit lån i et år og bidraget er steget 20 % kan med hurtig hovedregning sige at mit bidrag så vil stige 600 %inden jeg er færdig om 30 år syntes måske det vil blive til nogle kr inden man er færdig
| This discussion has been closed. |