Lad Armen Krijestorac og hans familie blive i Danmark!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Lad Armen Krijestorac og hans familie blive i Danmark!.
|
Gæst |
#12013-11-15 04:58Hvor bliver menneskerettigheden af? |
|
| |
|
Gæst |
#22013-11-15 10:32:) |
|
| |
|
Gæst |
#32013-11-15 11:58Held & Lykke |
|
| |
|
Gæst |
#42013-11-15 12:13Det er altid de forkerte, der udvises. Danmark tag' dig nu sammen! |
|
| |
|
Gæst |
#52013-11-15 20:34Ej, hvor er det dog noget møg! Hvorfor udvise familien, når børn er født og opvokset i Danmark og forældre arbejder i Danmark? Der er 1000 andre mennesker, som burde blive udvist. Hold. Da. Op. Danmark - du skuffer. Held og lykke til familien! Jeg håber at de kan forblive i Danmark, ligesom Im blev. |
|
| |
|
Gæst |
#62013-11-16 19:05Grimmes |
|
| |
|
Gæst |
#72013-11-16 21:35Må fornuft , menneskelighed og hjertevarme sejre ! |
|
| |
|
Gæst |
#82013-11-17 00:48Håber i kan blive i Danmark :) |
|
| |
|
Idun Varvin Gæst |
#9 Loven skal laves om NU! Børneonventionen skal overholdes.2013-11-17 12:44Loven skal laves om NU! Børnekonventionen skal overholdes! Med tilknytning menes: |
|
| |
|
Martin B. Vestergaard |
#102013-11-17 13:41Nu må vi snart få lavet nogle love der overholder de konventioner vi har skrevet under på. Dette er jo endnu et eksempel på at det ikke sker i praksis. |
|
| |
|
Gæst |
#112013-11-17 16:28Familien krijestorac skal blive i Danmark. De høre til her :)!! |
|
| |
|
Gæst |
#122013-11-17 16:30mine drenge skal blive i Danmark! det lover jeg alle dem, der ikke tror på det! |
|
| |
|
Gæst |
#132013-11-17 16:42børns rettigheder.dk brudt konvention sådan er det jo med børn vi ikke vil ha børn.dk der voksed op en tjørnehæk i sanglegen vi bygger mure Humanisme at være asyl og give plads til, eller ikke at være (3 små skæve tanker fra 'punktum dk') |
|
| |
|
Gæst |
#142013-11-17 16:58Sender alle mine positive energier afsted til familien! |
|
| |
|
xyz |
#15 i kan jo sende dem hjælp, når de er kommet til Serbien2013-11-17 17:03De vil nok hellere have kontanter, end positive energier |
|
| |
|
Gæst |
#16 Re: i kan jo sende dem hjælp, når de er kommet til Serbien2013-11-17 17:24#15: xyz - i kan jo sende dem hjælp, når de er kommet til Serbien Hej hjerneløse, blanke menneske, hvem vil hellere have kontanter? Du kan rulle dine små rotte kontanter godt og grundigt i en lille kugle og sætte dem op i dit hul. Du vælge selv hvad slags hul det skal være! |
|
| |
|
en kollega.. |
#17 føler med jer..2013-11-17 17:24Krydser fingre for min kollega og hans familien og håber at de får lov til at blive her hvor i hører hjemme.. |
|
| |
|
Gæst |
#182013-11-17 17:57Håber virkeligt at det vil hjælpe!!!! |
|
| |
|
Gæst |
#192013-11-17 18:28Der skal være plads til menneskelighed, rimelighed og fair behandling i DK. |
|
| |
|
Gæst |
#202013-11-17 19:49De skal blive i DK! |
|
| |
|
Gæst |
#212013-11-17 19:53De fortjener at blive i Danmark! |
|
| |
|
Gæst |
#222013-11-17 21:27Endnu en "hjem"-sendelse, øv øv !! |
|
| |
|
Gæst |
#232013-11-17 22:55Børn skal ALTID have en chance her i livet! Der er så mange som ikke fortjener at være en del af danmark, gå efter dem i stedet for! |
|
| |
|
Gæst |
#242013-11-17 23:32De fortjener at blive i dk!!!!!!! Smid dog dem ud som ikke er til gavn for samfundet!!!!!! |
|
| |
|
Gæst |
#252013-11-17 23:42let them stay, you did so much harm in their lifes, let them stay, i know what i am talking about, this is torture!! >:( |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.