Hæv farten på lille og stor knallert
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re: hmmm
Min 4-takter kører 84 men det bliver der lavet om på nu, den er nemlig ved mekanikeren for at få det lavet ;) gider ikke have flere bøder! det eneste der er galt med den er en ledning der er rykket i stykker :)
Mvh Benjamin Nielsen
Mange unge køre alt for stærkt fordi de er bange for at blive taget for at køre måske 3 km/t. For stærkt
Jeg fik en bøde på 1500 kr for at køre 3,2 km for stærkt og min knallert er slidt i motoren og ikk blivet pillet ved.
Lav fart tænk jer om jer der laver loven !
Ingen forsinkelser og irritation fra andre trafikanter da så de i stor stil kan køre samme fart.
Re:
Ja 80 km/t det er en fart der passer til de fleste 45 scootere. Ingen nævner noget om at mange af de store scootere er sat til at køre betydeligt hurtigere når de kommer til landet. Måske fordi de skulle have været til et andet land?? Min scooter skal helst op på mindst 50-55 - så er balancen på den meget bedre. Fint hvis det kunne ændres til hhv 50/80 - men så skal begge køre på vejbanen - men nok klogt at holde dem fra motor- og trafikveje ;O)
Jeg synes det er så fedt at der er nogen som har samme tanke som mange af os knallert kører.. Som i beskriver får vi en bedre benzin forbrug, mindre støj og en meget mere flydende trafik.
Jeg selv får tit et dyt eller to når jeg kører, det ikke fordi jeg kører ulovligt eller råddent, men det går bare for langsomt,. Og det er sku da træls at man skal vente på den knallert kommer kørende i en skildpadde fart..
Jeg bakker 100% om dette koncept! Og synes alle skal skrive under og dele siden, så nogen i den danske regering kan se at det er et problem..
Re:
Ja!
Og cyklister, som heller ikke kan holde de 30km/t kører også og vælter i mod/sidevind! Jeg har selv prøvet at køre i så hård modvind, at jeg var nødt til at bremse for ikke at køre baglæns....
(Ironi kan forekomme....)
| This discussion has been closed. |