Kæmpevindmøller i Elløv Enge
Kontakt forfatteren af dette andragende
Heller ikke i Elløv Enge
Flere vindmøller til Københavns Elforsyning
Mød op på byrådsmødet på torsdag i Ebeltoft og hør med.
Stem imod her på siden og send videre til alle i kender
Usikkerhed gør hus usælgeligt
Timingen for dette kunne ikke være værre. Vi står for at skulle sælge huset, og har fået at vide af ejendomsmægler at bare planen om at der måske kommer møller, gør huset usælgeligt.
Så jo hurtigere dette kan blive manet i jorden jo bedre.
Placer dem ude i vandet eller et sted hvor der er støj i forvejen, som ved en motorvej eller lignende.
Sikkerhedsafstand til motorveje
Ikke i naturen eller på havet.Hilsen
Søren Kingo Nielsen
Ud på havet med dem.
Re: Flere vindmøller til Københavns Elforsyning
#3: Lisbeth gustavsen - Flere vindmøller til Københavns Elforsyning
Jeg bor ca 3 km fra 10stk 100m høje møller og 24 stk 75m høje møller og høre dem næsten dagligt.
De er noget af det mest uskønne, der findes.
Hvad iøvrigt med den nærliggende lufthavn?
Vindmølle myter
Re: Præstemarken 4
Danmarks første vindmøller larmede meget mere end moderne møller i dag.
vi beboere har ikke fået nogen redegørelse fra syddjurs kommunne hvorfor denne beslutning. Der er ikke bragt i høring men truffet uden at spørge os beboere om noget som helst.
Vindmøller i syddurs kommune Ebdrup falkevej høgevej mm
Det er lidt underligt at man træffer beslutning om indførelse af vindmøller uden at spørge beboerne i området herunder sommerhusområdet høgevej falkevej mm. Der er også konstateret at
vindmøller generer mange med de lyde disse vindmøller afgiver i området. Vi er derfor nogle
som mener at det er uberettiget at gennemføre sådan politisk uden at man som borger bliver hørt
Problematisk naboskab
Flagermus
| This discussion has been closed. |
Kæmpevindmøller
Jeg vil lige faktisk komme med en kommentar.
Jeg er faktisk generelt for vindmøller og såmænd også kæmpevindmøller, men når der lige er kommet en nyhed, hvori at man får at vide, at der stort set ikke er vindmøller på Nordsjælland synes jeg faktisk at der skal undersøges, hvorvidt der er pladsmangel på Sjælland og nordsjælland.