Jeg vil også stemme om EU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Og hvis Merkel nu inviterer Tyrkiet er der da slet ingen tvivl, ud af den forening.
Fordi jeg tror på min stemme, sort på hvidt også tæller og at vi alle har ret til at sige vores mening om EU. Hvad der startede i god tro og mening er skredet i svinget og tiden for os danskere at tage hånd om hanke er kommet. Ikke fordi England nu hopper ud, men fordi EU er blevet for storsnudet.
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Folkebevægelsen mod EU er tværpolitisk. Det betyder, at vi har medlemmer fra mange forskellige danske partier, men det betyder ikke, at vi er upolitiske. I disse år bestemmer EU mere og mere over eksempelvis vores arbejdsmarked, forbrugerpolitik, miljøet og velfærden. Derfor har Folkebevægelsen mod EU også et idégrundlag, hvor vi netop at forsvarer overenskomstsystemet, velfærd, miljø, ulande og sundhed imod EU’s forringelser. Og det gør vi som en samlet tværpolitiske bevægelse.
Re:
Ikke kun Løkke, men diverse danske regeringer, bukker og skraber for EU. Hver gang Merkel og Frankrig siger noget, så bliver det det, som piller vores land i stykker, bid for bid. Danmark har altid haft et godt ry, for vores kvalitets varer, vi skal nok overleve udtrædelse af Unitet States Of EU. Den situation vi har nu, med horder af fremmede, det skyldes ene og alene Merkels åbne døre. Vores lille land, kan ikke klare denne invasion.
Udmærket Udmærket Udmærket
Vi har brug for at samarbejde i Skandinavien hvor vores værdier og holdninger er mere harmoniske.
Det skandinaviske samarbejde behøver ingen afstemning. Bare lidt sund fornuft og tale sammen som mennesker.
Rigtig mange danskere har fundet ud af at situationen med åbne grænser og asyl til alle der kan sige "Maj Asyl" er ved at ødelægge det Danmark vi kender for evigt!
Derfor er det vigtigt at omsætte denne viden til handling!
Kom til vores Demo og tag alle dem med du kender.
19 mar. kl 1300
Kruså, Flensborgvej 13 B (P-pladsen v/ Bingohallen)
På korteste formel: EU har intet at gøre med et samlet Europa. EU optræder alt for ofte som vasal i relation til det unipolære USA. Vi har brug for et samarbejde mellem alle 47 europæiske lande. USA hører slet ikke med til Europa.
| This discussion has been closed. |