Jeg vil også stemme om EU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
EU er udemokratisk projekt, som kun gavner eliten og alle andre bliver taber. EU er elitens projekt.
EU er bl.a. ved at indføre arbejdsforhold og lønninger som skal gælde for alle EU lande, strejker i frankrig er et udtryk for forholde der skal indføres i alle 27 EU lande, og resultat blive massiv social dumping i alle EU land, og de enste der for noget ud af det er eliten.
Re:
Hmm Sverige er EU land som Danmark, scheitz er ikke Eu land, Nato må vi aligevel være medlemmer af, om vi skal ha nogen form for beskyttelse, ellers ville ikke lille Danmark ha en kjanse om nogen skulle vælge å angribe
This comment has been removed by the person who wrote it.
Danmark bliver en lille provins i Europa.
Lige så udemokratisk som gamle Sovjet Unionen.
Re:
Ikke nok med islamiseringen . Man vil også blive i stand til selv at bestemme hvor mange flygtninge landet har plads til. Samt. Forbud. Påbud. Regler og paragraffer. Hvilket er umuligt i dag, dersom ca 80 % af lovgivningen i Danmark styres af EU.
Det eneste de danske politikere efterhånden selv bestemmer er hvem og hvor pengene skal tages fra.
Melder vi os ikke ud er kongehuset snart overflødigt, fordi det mere og mere ligner de forenede stater (USA) hvor man jo som bekendt har en præsident. Eneste fordel ved det ville være at vi kunne slippe for alle de kongeliges Apanage, de skulle så enten tjene deres penge selv, eller på bistand#30: -
Jeg underskrev fordi jeg er træt af, at eu bestemmer så meget, at vores politikere logrer så meget for dem, og fordi jeg meget gerne ser Danmark ude af eu.
| This discussion has been closed. |
En til grineren: Kært barn har mange navne... Blandt andet hed det en overgang osse Europæisk Økonomisk Fællesskab, forkortet EØF: Dette navn forsvandt pludselig sporløst fra offentligheden efter at salig Klaus Albrechtsen med morderisk sikkerhed lavede en af sine træffere, osse med sigte på "EF-hæren": En tegning af ansigtet af en anonym soldat med hjelm på, denne sidste gik oventil over i et grisehoved med dertil en taleboble: "EØF"...
Jakob Hansen, Århus.