Jeg vil også stemme om EU!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Da jeg stemte ja til vi skulle med EU. Troede jeg det ville være godt for os. Men det er på tide vi komme ud. Da det går den forkert vej for Danmark nu. UD UD.
M.V.H.
Bjarne Ekman
Ud af EU nu
Lad os nu få lov til at stemme sammen med britterne
Især i lyset af at de nok vil afskaffe Edinburgh aftalen
Og hvis vi ikke selv må bestemme hvem vi vil lukke ind i vort land så også gerne en afstmning om vi skal være med i FN. Det ville også spare vores soldaters hjemkomst i kister endnu engang. Så kan de jo bruges til at vogte vores grænser
Samtidig kan vi jo sende allde de unge syriske mænd hjem og kæmpe deres egen sag det at de flygter herop er jo ikke andet end forræderi mod deres hjemland
Og lad os så få en effektiv grænselukning i stedet for de stikprøvekontroller. Jeg ser dagligt ungen syriske mænd her på tog stationen der skal have billet til København mest om formiddagen hvor mon de kommer fra Politiet og Justitsministeriet siger at der kun kommer omkring 100 flygtninge om dagen, men de ved jo slet ikke hvor mange der kommer ilegalt ind. De er så blåøjet at man næsten skulle tro det ikke var løgn
Og selv om der kun kommer 100 om dage bliver det til 350000 om året samt fammilie sammen føringen. Langt over 1000000
Luk grænsen nu før det er for sent.
Kom nu med på bariaderne før det er for sent
www.youtube.com/watch?v=dDu4iPiY8BQ
Sæt X i kalenderen d 1 maj Da er der en ny luk grænsen demonstration i Kruså kl 13,00 ved bingohallerne.
Kom nu ud af starthullerne alle i som vil have grænsen lukket kom og vær med så kan i jo måske få jeres ønske opfyldt om ikke andet så for nogel få øjeblikke vi har før gjort det og kan igen bare vi er mange nok
Så kan i ved selvsyn se hvor og hvad de bruger vores politi til
Jeg fatter ikke at der bare er nogle af de betjente som forbyder os at lave en fredelig demonstration Som gør ligesom de østtyske grænsevagter da muren blev nedbrudt i Berlin
Det er jo da trods alt også deres børn og børnebørns fremtid der er på spil
Kom nu med der er plads til mange flere. Der er også pladst til politibetjente der har fri :)
Der er også sendt invitation til Inger Støjberg Mon hun tør komme?
Jeg ser da langt over 300 underskrifter fra sønderjylland og bare et par timer kan i vel sætte af til det :) Husk at melde jer til på FB eller skriv til SIAD på deres hjemmeside
Husk også at invitere naboerne :)
| This discussion has been closed. |