Skrot ikke Irak-kommissionen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Kan vi gøre andet end at gå i krig der vil have en større effekt?
instanser til at vurdere og fordi jeg ikke var overbevist om rigtigheden af beslutningen om Irakkrigen ejheller om
Irakkrigens rimelige udførelse og endnu mindre om den behandling som tolkene, der hjalp Dk . bagefter fik var tilstrækkelig set i forhold til de farer, de udsatte sig for ved at hjælpe.
Og holdt vurderingen af styret i Irak vand, så burde tolkene måske i endnu højere grad have fået ret til at komme til Dk.
Goddag Kofod m.fl. Fremragende, at I har tænkt det samme.
Som jeg skrevet til jer, da jeg underskrev jeres indsamling helt tilbage som underskriver nr. 77, er jeg klart interesseret i at vi slår vores indsamlinger sammen, for at der ikke går spredning/undertælling på underskrifterne. Jeg er sikker på, at vi kan blive enige om en fælles tekst for en fælles indsamling.
Luk Irak Kommissionen
Prøv nu at hør her, Tror i det er gratis at ha en Kommission siddene det har kostet 14 millioner på 2 år og skulle den køre 5 år mere vil det løbe op i 50 millioner. de penge kan en Venstre regering godt bruge bedre... men det kan de røde partier nok ikke da de bare øsler penge ud...
Tror i de finder noget når de allerede er frifundet NEJ VEL
Hvis de skulle finde noget hvad vil de så gøre ved det sket er sket og det kan ikke laves om.. de kan gi en næse og ikke en skid andet er en næse 50 Millioner værd NEJ VEL
Luk Irak Kommissionen
Der pisses på det danske folk.
Fordi jeg er fuldstændig enig i, at Irak kommisionen ikke skal nedlægges. Det danske folk har krav på at få sandheden belyst. Mange tusinde irakere har mistet livet. Iraks land og kultur er fuldstændigt ødelagt og det hele med dansk deltagelse. Vi har nu igen fået en Venstre regering som ønsker at krigen i Irak fortsætter. Der pisses på det danske folk.
Re: Luk Irak Kommissionen
Såvidt jeg er orienteret har Irak kommisionen indtil videre kostet ca. 1 kr. pr. Indbygger. Det tror jeg gerne det danske folk vil betale for at få en konklusion på dansk deltagelse i krigene.
| This discussion has been closed. |