Hesteskoen
Kontakt forfatteren af dette andragende
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Kommentar hjælper ikke nogen
This comment has been removed by the author of the petition.
Reason for the removal: Kommentar hjælper ikke nogen
Mit barndomssted
Hesteskoen er et fantastisk dejligt sted, hvor jeg tilbragte en masse sommere ude som barn. Det ville være en skam at lave det om til nyttehaver. Jeg har selv overvejet at købe kolonihave der ude, men det skulle da være for mine børn kunne få nogle lige sådejlige sommere som jeg havde, men det kan man jo ikke længere hvis det bliver lavet om
Min far har haft hus derude i mere end 25 år. Er kommer derude hele mit liv, og tager stadig derude i et par uger hver sommer, det er det mest fantastiske sted. Med de mest fantastiske mennesker.
Der findes ingen bedre plas , vi der ikke kan leve under det press der er i byerne, herude kender vi alle hinanden og hjælper når der er en der har brug for hjælp . Dette vil aldrig ske i byen .Vi er til stor hjelp og nytte for hinanden. Spitter i os af vi det også koste en del at genhuse os alle efterbehov. Vi ønsker bare at få lov til at være her på vores lille samlings sted. Så place lad os bevare hesteskoen
Vi skal bevares koste hvad det koste vil.
Bente Bang
Disse beslutningstagere er jo igang med, at trænge Hesteskoens befolkning i fjorden.
Stop med at beslutte dette.
VH. KB.
Jeg opfordrer til at der oprettes en støtteforening, "Hesteskoens venner" eller noget lignende, samt at der afholdes oplysende arrangementer ved Hesteskoen i dejligt forårsvejr.
Re:
bevar hesteskoen og lad os have vores fristed.
Re:
Jeg ønsker jer god kamp for jeres fine hjem og trygge rammer
Jeg deler med min egen underskriftsindsamling mod vindmøller - vindmøller skal ikke opsættes steder hvor de får konsekvenser for mennesker
Med venlig hilsen
Marie
| This discussion has been closed. |
Thorkild