Undskyldning til godhavnsdrengene
Kontakt forfatteren af dette andragende
Og til Alle dem,
som sætte sig selv i ledende position over os mennesker,
der ikke overholder menneskets kodex og rettighed,
SKAL indskrives til menneskets lov forbryder liste,
som i fremtiden bliver præsenteret over for vores regning!
Vi vil aldrig tilgive
Vi vil aldrig ej GLEMME!
RETTE JER IND!
# UndskyldningTilGodhavnsdrengene
Havde jeg vidst hvilke afskyelige misgerninger der foregik, havde jeg begået civil ulydighed og hjulpet dem til flugt og givet dem et skjulested til de blev 18.
Vi frihedskæmpere eksisterer stadig, trods vores nazi sympatiske regeringer.
Hvem helvede accepterer dette vanvid fra de udiagnosticerede psykopater der render frit rundt.
De skal i fængsel til resten af de diagnosticerede..
Der har fundet systematiske overgreb sted på drengene på Godhavn,og det mindste staten kan gøre, er at give dem en undskyldning. I virkeligheden burde de have en erstatning.
Er ikke første gang, der er lavet en film om børn på børnehjem, der har det forfærdeligt, men denne er i lidt nyere tid, hvor det skulle have været bedre...
De skal ha en undskyldning ALLE
Re:
Hej
Det skal i sgu ovethovedet da IKKE undskylde
min ven var på Struer børnehjem, i 60'erne ogvoplevet det samme
ex blevet lukket i kælder, så ingen kunne se hvor mange tæsk , han havde fået
Han gik , efter flere år med tæsk, sex osv til politiet
Godhavnsdrengene har krav på minimum en undskyldning.
Et velfærdssamfund som vores kan ikke være bekendt at fralægge sig ansvaret for den uretfærdighed og de overgreb man har udsat de børn for.
Det er skræmmende når den myndighed og de "professionelle" der har påtaget sig det store ansvar at passe på forsvarsløse børn....de svigter.
Alle drengene burde ikke bare ha en undskyldning men også en økonomisk erstatning for den mistede barndom og det ødelagt liv, de efterfølgende har haft.
Re:
Du gode Gud, pas på, at du ikke bliver kvalt , af din tunges giftige hadske udgydelser.
| This discussion has been closed. |