Fyr ikke Søren Ipsen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fyr ikke Søren Ipsen.
|
Gæst |
#1 Hvorfor2014-03-26 15:57Syntes det r svært at have en mening, når der ikke står noget om hvorfor han skal fyres. Så derfor spørger jeg hvorfor?? |
|
| |
|
Gæst |
#22014-03-26 16:33NEJ Søren Ipsen er jo den mest engageret lære på den skole, det er jo derfor der er andre lære der er p.... misundelige, der skulle fandeme ryddes op i læregruppen...... Vh Helle Aabo |
|
| |
|
Kim Østrup-Jeppesen Underskriftindsamleren |
#3 Re: Hvorfor2014-03-26 16:49Påståede samarbejdsproblemer - men der arbejdes på at få begrundelsen lagt ud i facebookgruppen. |
|
| |
|
Gæst |
#42014-03-26 16:57At fyre en af de bedste lærer Herlufmagle skole har at byde på er i mine øjne dybt godnat, jeg kan mindste komme i tanke om 2 lærer der måtte ha sparket før nogen andre !!! |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af dens forfatter (Vis detaljer)
2014-03-26 17:08- Date of removal: 2014-03-26
- Årsag til fjernelse:
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2014-03-26 17:36- Date of removal: 2014-03-26
- Årsag til fjernelse:
|
Gæst |
#7 Re:2014-03-26 18:14At Søren er en af de bedste lærer Herlufmagle Skole har at byde på kan der være mange forskellige meninger om. Ifølge mig er meget få af de lærer på skolen i stand til at gøre deres elever klar til videregående uddannelse. |
|
| |
|
Gæst |
#82014-03-26 18:26Jeg ved ikke grunden til at fyre "Ibber" men er ekstrem fejltagelse! |
|
| |
|
Gæst |
#92014-03-26 18:42Direkte svineri at ville fyre så venlig, sjov og dygtig lærer! |
|
| |
|
Gæst |
#102014-03-26 19:47Den super bedste lærer, der tager sig tid til sine elever og hjælperne sine elever. Altid glad, frisk og smilende, men kan også få den bestemte tone, når man som elev ikke er ordentlig |
|
| |
|
Gæst |
#112014-03-26 19:51 |
|
| |
|
Gæst |
#122014-03-26 20:01Skide go lærer |
|
| |
|
Gæst |
#132014-03-26 20:22han er super sød, og burde ik blive fyret for at sige sin mening! |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2014-03-26 20:45- Date of removal: 2014-03-26
- Årsag til fjernelse: Anonym som kritiserer stavefejl er der ikke brug for - derfor er indlægget fjernet.
|
Gæst |
#152014-03-26 21:09Hvad sker der for jer på borup ris skolen Fuglebjerg. Søren ipsen er den bedste lærer som i har hvad tænker i på |
|
| |
|
Gæst |
#162014-03-26 21:10Sorry herlufmagle skole |
|
| |
|
Duffy |
#18 Fyring??2014-03-26 23:32Nu er det jo totalt uigennemsigtigt at vide, hvad der ligger til grund udover den altid nemme udtalelse fra en leder: "Samarbejdsproblemer"!! Mine børn har gennem flere år haft Ipper som klasselærer og været usandsynlig begejstret for ham! Ipper er et specielt menneske, som har meget erfaring på og i livet. På mange områder er Ipper nok en "særling" i ordets positive forstand. Det gør ham også helt unik i forhold til at undervise og engagere sig i især overbygningen. Han brænder for sine elever og er om nogen i stand til at give hver enkelt selvtillid og råstyrke. Han spotter elever med særlige vanskeligheder og behov og kan rådgive og vejlede som få! At fyre Søren Ipsen før så mange andre på Herlufmagle skole, ville i mine øjne være DYBT besynderligt!! |
|
| |
|
Kim Østrup-Jeppesen Underskriftindsamleren |
#19 Re: Fyring??2014-03-27 07:51Super flot kommentar og helt i tråd med vores hustands erfaringer - jeg vil ønske du ville poste kommentaren på facebookgruppen "Alle os, der er imod fyring af Søren Ipsen - Herlufmagle Skole": https://www.facebook.com/groups/673912046002240/ Hilsen Kim |
|
| |
|
Gæst |
#202014-03-27 21:26Syntes, det lyder som lidt noget pjat, hvis manden passer sit arbejde tilfredsstillende og dygtigt som før i tiden. |
|
| |
|
Gæst |
#212014-03-27 22:21Jeg syntes at det er latterligt at fyre en mand som siger sin mening, det gør vi alle sammen så hvorfor skal det være anderledes for ham? Jeg kender ham ikke men vil 100% godt skrive under på at han ikke skal fyres på det grundlag.. |
|
| |
|
Gæst |
#222014-03-28 11:25Søren er en fantastik lære jeg havde ham som klasse lære i folkeskolen jernbanegadeskole i Næstved, han er en lære som giver en de ting man havde/har for at komme videre så hvis dette kan hjælpe så nej til fyrring |
|
| |
Dette indlæg er blevet fjernet af underskriftindsamleren (Vis detaljer)
2014-03-28 11:57- Date of removal: 2014-03-28
- Årsag til fjernelse: Fjernet pga lidt udfordrende sprogbrug :)
|
Gæst |
#242014-03-28 19:38Ipper vi kæmper for dig for du kæmpede for os. Du er verdens bedste lærer og glem det aldrig |
|
| |
|
Gæst |
#252014-03-28 20:48Han er et menneske. Han viser omsorg, og hvorfor skal han fyres for det? |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.