Fri cannabis i 2015
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg ved det vil hjælpe min handicappede søn. Jeg kan ikke flytte til en delstat i USA for at min søn kan få den nødvendige hjælp og behandling og herfor ønsker jeg hurtigst muligt cannabis legaliseret i DK.
Synes det er forfærdeligt at så utrolig mange mennesker kan hjælpes fra naturens egenskaber men ikke kan få lov til hjælp og lindring samt , for nogle sygdomsgrupper, helbredelse.
Mvh. Susanne Funck Nielsen
Medicinalindustrien skulle gennemgås i sømmene og de der bevidst har skjult sandheden for økonomisk vindings skyld skulle fratages enhver form for ret til de midler der er tjent på dette og nægtes arbejde med kemi og sundhedssektoren osv samt fængsles for deres handlinger.
De der sidder inde for handel med cannabis skulle løslades og deres midler som er beslaglagt af politiet skulle udbetales igen.
Det er MEGA. vigtigt, vi. ALLE skriver under her ...
Hun er godt 4 år gammel og er nu Multihandicappet, fordi spasmerne ødelægger hjernecellerne.
Det er meget trist at se.
Fri cannabis vil forhåbentlig hjælpe.
Hilsen Alice klit
Vil ha livet mitt tilbake
Fordi jeg vil ha livet mitt tilbake. Har vært sengeliggende og ikke klart å jobbe på to år og har vært syk i alle mine 25 år av livet. Mens det begynte å bli veldig ille i 2008-2009 og ble bare verre og verre og tilslutt måtte jeg sykemelde meg. Ingenting hjelper, og legene kan ikke gjøre noe så jeg vil heller bli "narkoman" (selv om det er fysisk umulig å bli avhengig eller overdosere på cannabis mens det derimot er noe jeg kan gjøre med de medsinene jeg får fra legen), og kunne leve noe som ligner på et liv. Så slippes det i Danmark eller Sverige flytter jeg fra Norge glatt.
Re:
vikingerne fik cannabis med i graven så det er ikke noget nyt der er bare nogle som vil tjene på at det ikke tiladt . DERFOR !
Re:
nej den lov den er ny! historisk set! mennesker har altid brugt cannabis Spørg jer selv hvorfor det er blevet ukovligt?
ser ud til indsamlingen er gået lidt i stå
Til jer folk med Facebook husk at slå et link op til den her underskrift indsamling. Det handler ikke kun om vores egen underskrift, vi må sprede budskabet noget mere..
vi så hvad der skete da underskrift-indsamlingen om ikke at sælge dong toppede, Medie-omtale :) Nu er det vores tur
så folkens PASS IT ON
| This discussion has been closed. |