Fri cannabis i 2015

Kontakt forfatteren af dette andragende

Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fri cannabis i 2015.


Gæst

#51

2015-05-25 17:40

Som kræftsyg er dette et vigtigt skridt i den rigtig retning- så Vi syge ikke skal blive kriminelle i forsøget med alternativ behandling!

Gæst

#52

2015-05-28 16:19

Jeg støtte MEDICINSK Canabis, da jeg er af den holdning at ALT prøvet som uprøvet skal sættes ind for at hjælpe syge mennesker.

Jeg er IKKE tilhænger af canabis som nydelsesmiddel.
Mvh RN

Gæst

#53

2015-05-30 17:35

Mc kan hjælpe mange syge og mig selv derimellem. Vi bruger det nu og vil kunne gøre det uden at blive set på som krimminelle. Jeg er imod stoffer der misbruges men for medicinsk cannabis som hjælper mig til et værdigt liv uden smerter og depression.

Gæst

#54

2015-06-02 16:59

Jeg går ind for fri hash

Gæst

#55

2015-06-06 21:11

Jeg kender mange som fungerer fint selv om
De har røget moderat i mange år. Det på trods af at jeg har to sønner der endte i misbrug af hårde stoffer. Det er dog ikke en selvfølge at hash rygning automatisk fører til
misbrug Det er totalt tåbeligt at det skal være kriminelt. Alkohol er langt farligere og alligevel lovligt

Gæst

#56

2015-06-07 09:33

jeg skrev under av så mange forskjellige grunner,jeg har røkt cannabis nesten hele mitt voksne liv..det får meg til å fungere normalt,det stabilisere mitt høye blodtrykk,og lave stoffskifte..medisiner med bivirkninger som utmattelse,og uten matlyst...Cannabis øker min energi,matlyst og livskvalitet,og blodtrykket holder seg perfekt.,.jeg er 50 år,har 4 barn,og kan av den grunn dessverre pr i dag,ikke stå frem,da en av mine sønner,er sterk motstander av cannabis,uansett hvor vi har diskutert og argumentert,lite jeg kan gjøre med det,jeg har et fortryllende barnebarn,og om jeg står offentlig frem,tror ennå min sønn at da er jeg "Ruset"..jeg har og en sønn som sliter med mange psykiske sykdommer,og er fra tenåring blitt proppet full av C-preparater..med bivirkninger uten sidestykker..og han sier til meg at.."mamma,når jeg røker cannabis,blir jeg "normal",spiser godt og sover godt,og det har ingen bivirkninger..jeg har og en god venn,der hans kone ble frisk av lungekreft,med tilskudd av cannabisolje..og dette jeg har erfart,opplevd og selv kjent,er bare et litt av cannabisens mangfoldige helbredende og livsberikende fordeler...en gull verd plante fra Guds Apotek :) ..som det er jammen på tide den får bli brukt for alt den er verd..uten tilsetningsstoffer som bortimot lobotemere mennesker..den har alltid vært,og kommer alltid til å forbli,den var i våre bestemødres hager..kjære vene....og verden vil ha bedre miljøer og bort med all kjemikalier..det blir ji å snakke seg tvert imot seg selv..om de fremdeles skal ta seg myndighet over å Forby en plante..og fengsle og bøtelegge de som bruker den,det er over min forstand...det må være på tide verden ser dens positive effeker og lar den få lov å bli til den nytte-planten den er skapt til <3


Gæst

#57

2015-06-08 13:00

forbuddet er latterligt

Gæst

#58

2015-06-09 01:33

Jeg har underskrevet fordi det er det eneste rigtige at gøre.

Gæst

#59

2015-06-17 13:26

Jeg er kræft-overlever efter 2 forskellige kræftsygdomme og er i dag kronisk smertepatient. Jeg er fra smertelæger blevet oplyst om at jeg med medicinsk cannabis ville opnå en bedre smertedækning med medicinsk cannabis end med den 5 stof's smertebehandling jeg får i dag. Men at det vil være praktisk talt umuligt at få Sundhedsstyrelsen til at bevilge det. Jeg føler mig ladt i stikken og vil gerne have større politisk fokus på medicinsk cannabis.

Gæst

#60

2015-06-17 18:44

Fordi loven i nuværende status er forældet, det er ret som demokratisk og lovlydig borger i dette land at udvise sin holdning når uret står ved magt.

When injustice becomes law, resistance becomes duty. - Thomas Jefferson

Gæst

#61

2015-06-18 06:37

Fordi jeg har MS-Sclerose.
Og jeg har et attak, som jeg har haft i 5 måneder nu.
Og jeg er fuldstændig sikker på, at Cannabis, hjælper. .

Gæst

#62

2015-06-22 09:56

For frigivelsen af cannabis

Gæst

#63

2015-06-23 17:47

Støtter det 100%

Gæst

#64

2015-06-26 21:48

Fordi jeg er uhelbredelig syg af cancer.
Jeg ønsker egenlig ikke, at cannabis skal kunne købes som i en slikbutik. Det skal gives under ordnede forhold, til folk som er syge, og som kan have gavn af det til smertebehandling. Og de dråber som cancerpatienter har så hårdt brug for skal ordineres af læger. Man ved jo ikke hvad man får på det sorte marked, og så er det også hundedyrt. Det skal være med tilskud, som andet receptmedicin. Håbet er at det er helbredende for cancer, som der skrives så meget om.
Synes ikke om at Danmarks ungdom skal til at ryge sig vind og skæve, derfor kun udskrives som medicin på den måde, som hjælper den enkelte patient bedst muligt.

Gæst

#65

2015-06-29 00:18

Forde Cannabis her hvor jeg bor er dokumenteret virksomt af en proffessor i Madrid . Det bruges på Hospitaler rundt omkring og folk bliver raske . <3 Da planten er fra Naturen bør den legaliseres .

Gæst

#66

2015-06-29 09:57

jeg er selv cbd bruger da jeg har kroniske smerter og det har givet mig mit liv tilbage

Gæst

#67

2015-06-30 18:01

Jeg tror på at Cannabis dråber er helbredende, smerte- og kvalmestillende. Jeg tror på at det vil hjælpe mange der er ramt af kroniske sygdomme. Derfor har jeg skrevet under!

Gæst

#68

2015-07-12 15:36

Få at alle kan have det godt i dammak

Gæst

#69

2015-07-12 19:33

Hvorfor ikk ?

Gæst

#70

2015-08-09 07:06

Cannabis er påkrævet som medicin.

Gæst

#71

2015-08-09 08:34

Har en god ven med cancer som søger hjælp via cannabis nu hvor danske læger har indstillet behandling

Gæst

#72

2015-08-09 08:56

Jeg mener ikke, at det burde være muligt at kriminalisere virksomme urter overhovedet.

Gæst

#73 Re:

2015-08-09 09:53

#52: -  

 Kender i ham her ? Landets førende misbrugsforsker se osse det næste klip Modstander af fri hash støtter Narko baroner og terror med deres holdning, samt er de med til flere mennesker dør hvor de kunne redes. så må de leve med det. https://www.youtube.com/watch?v=fROVLVfw_Ks


Gæst

#74

2015-08-09 20:47

Fordi min søn er alvorligt syg med bl.a. epilepsi med flere daglige anfald, hvor medicin ikke hjælper på anfald - tværtimod. Han er næsten helt trappet ud af al epilepsimedicin. Vil gerne lovligt prøve cannabis på ham.

Gæst

#75

2015-08-10 07:02

Hvis dette produkt kan hjælpe og redde menneske liv, så er der ingen grund til at tøve.