Forbud mod valgreklamer i postkassen
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Forbud mod valgreklamer i postkassen.
|
Brian |
#1 Forbud mod valgreklamer i postkassen2015-06-03 09:29Jeg synes postkasser bør forbydes! |
|
| |
|
Gæst |
#22015-06-19 01:45Latterligt. Hvad får dem til at tro, at man er interesseret i deres reklame, når man har sagt, at man ikke ønsker at modtage reklamer? Det eneste de får ud af det er at irritere folk. Enhver form for reklame bliver behandlet ens af mig: direkte i skraldespanden. |
|
| |
|
Frank |
#3 Re: Forbud mod valgreklamer i postkassen2015-06-19 01:49#1: Brian - Forbud mod valgreklamer i postkassen Forbyde postkasser? Det kan der sgu være noget om. Alt hvad man foretager sig af "papirarbejde" foregår efterhånden online, så der er kun reklamerne tilbage til at fylde op i ens postkasse, og så kan den jo lige så godt pilles ned. |
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.