Fjern gensidig forsørgerpligt for alle
Kontakt forfatteren af dette andragende
Dette debatemne er skabt automatisk af underskriftindsamlingen Fjern gensidig forsørgerpligt for alle.
|
Gæst |
#12015-12-17 11:31Fordi jeg håber det bliver bragt op i Folketinget |
|
| |
|
Gæst |
#22015-12-17 12:37fordi jeg synes det er forkert at man skal forsørge hinanden vi er trods alt i 2015 |
|
| |
|
Gæst |
#32015-12-17 12:46fordi det er urimligt at man bliver mindre værd fordi man er syg |
|
| |
|
Gæst |
#42015-12-17 12:48fordi alle har ret til at leve "normalt" |
|
| |
|
Gæst |
#52015-12-17 13:13fordi at det høre ingen steder hjemme at mennesker med få midler skal forsørge en anden bare fordi at de er samboende,,, når mange af venstre / borgerlige partier"s vælgere samtidigt gør alt hvad de kan for at slippe for at betale skat via fradrag osv. ved at bruge rub og stub så de har underskud og istedet for at betale skat skal have penge tilbage,,, det er sagt susme på tide at de borgerlige vælger også begynder at bidrage til samfundet . |
|
| |
|
Gæst |
#62015-12-17 13:14Ja rammer os hårdt at der er GF |
|
| |
|
Gæst |
#72015-12-17 13:40fordi jeg synes det er ganske urimeligt at have en sådan regel |
|
| |
|
Gæst |
#82015-12-17 13:44den er asocial,kynisk og udtryk for en afskyelig tankegang,der rammer de svageste i samfundet,og især børnene,der vokser op med og under den :( |
|
| |
|
Gæst |
#92015-12-17 14:07fordi jeg synes ikke det kan være rigtigt at der skal være denne gensidig forsøgerpligt ,har selv prøvet det 2 gange. |
|
| |
|
Gæst |
#102015-12-17 14:47Fordi at jeg synes at det en frygtelig og ødelægger situation at sætte folk i Familier bliver splittet Par bliver splittet Det er kun fordi at grådige politiker som elsker at ødelægge lykken for andre og kun ser kr og ører. De sparer og sparer på de forkerte områder og gerne de samme. Lad være med at ødelægge familier drop den forbandede forsørgerpligt |
|
| |
|
Gæst |
#112015-12-17 14:52Da jeg syntes man bliver uretfærdig behandlet efter man er blevet syg. Nå man så er så heldig at finde manden i sit liv, så tager de næsten ens hel pension så man ikke har råd til at gå til betaling , så det bedst ville vær at blive skilt, så man var ligestille med alle ander , men jeg er jo også kun syg , ikke velkommen i midt ejet land længer. Da jeg betalt det halv af min løn i skat var jeg en god dansker men ikke længer, nu kun enbelasting for mit land tak for det. |
|
| |
|
Gæst |
#122015-12-17 15:42Fordi det her er med til at splitte familier ad. Man er nød til at tænke over om man har råd til at bo sammen med en i dag, sådan som reglsettet er i dag. Reglen her er også med til at nedsætte fødselstallet. Det jo ikke lige frem det vi skal nå frem til. |
|
| |
|
Gæst |
#132015-12-17 16:02Jeg får førtidspension og det jeg får udbetalt er min indtægt/løn, som jeg skal leve af. |
|
| |
|
Gæst |
#142015-12-17 17:48Fordi jeg er ramt af dette og helt ærligt jeg er gift med en førtids pensonist og selv er jeg selvstændig så insimentet til at tjene penge forsvandt da jeg flyttede sammen med min elskede vi mistede så meget så overvejer at gå på halv tid og det er sgu ikke okey når der mangler arbejds kraft i Danmark. |
|
| |
|
Gæst |
#152015-12-17 19:10Fordi jeg synes det er langt ude at jeg som 28 årig aldrig får råd til at flytte sammen med en kæreste så længe der er gensidig forsørgerpligt. Ikke nok med at jeg er syg, jeg skal også leve alene resten af mit liv. |
|
| |
|
Gæst |
#162015-12-17 19:14Fordi jeg er så træt af denne regering som sparker på alle der i forvejen ligger ned |
|
| |
|
Gæst |
#172015-12-17 20:09fordi det er helt hen i hampen , at en som arb skal forsørge den anden |
|
| |
|
Gæst |
#182015-12-17 20:55Træt af uretfærdighed i dette land - især over for de svage og udsatte |
|
| |
|
Gæst |
#192015-12-18 02:20jeg underskriver fordi det er på sin påplads vi får nogen retfærdighed |
|
| |
|
Gæst |
#202015-12-18 03:39Jeg skriver under fordi at jeg blev trukket 2.500,00 Kr. i pension selvom min kone havde 0 Kr. i indtægt, hun var fra Canada og vi var ved at søge om opholdstilladelse / familiesammenføring, hun er nu tilbage i Canada da vi ikke kunne leve 2 personer for min reducere pension. |
|
| |
|
Gæst |
#212015-12-18 06:16jeg syntes at det ville være super, og hjælpe en masse mennesker, personligt ville jeg få råd til mad hele måneden og at gå til tandlægen. |
|
| |
|
Gæst |
#222015-12-18 07:59jeg er et selvstændigt individ som har betalt skat i over 50 år |
|
| |
|
Gæst |
#232015-12-18 09:28Da det er så uretfærdigt for alle her i vores vældfærdsland Danmark ! |
|
| |
|
johnna tandrup |
#252015-12-18 09:32Ved at bevare vort vældfærd i Danmark da lad det ikke gå ud over vor svageste i dette land Danmark !
|
|
| |
|
Ændring sker ikke ved at forblive tavs.
Skaberen af denne underskriftindsamling stod frem og handlede. Vil du gøre det samme?
Andre underskriftsindsamlinger, som du kunne være interesseret i
Vi tilbyder at hoste online underskriftindsamlinger. Lav en professionel online underskriftindsamling ved hjælp af vores kraftfulde tjeneste. Vores underskriftindsamlinger bliver nævnt i medierne dagligt, så at oprette en underskriftindsamling er en fantastisk måde at blive set af offentligheden og beslutningstagere.