Fjern gensidig forsørgerpligt for alle
Kontakt forfatteren af dette andragende
Familier bliver splittet
Par bliver splittet
Det er kun fordi at grådige politiker som elsker at ødelægge lykken for andre og kun ser kr og ører. De sparer og sparer på de forkerte områder og gerne de samme. Lad være med at ødelægge familier drop den forbandede forsørgerpligt
Fordi det her er med til at splitte familier ad. Man er nød til at tænke over om man har råd til at bo sammen med en i dag, sådan som reglsettet er i dag. Reglen her er også med til at nedsætte fødselstallet. Det jo ikke lige frem det vi skal nå frem til.
Jeg får førtidspension og det jeg får udbetalt er min indtægt/løn, som jeg skal leve af.
Det er en meget lav indtægt, jeg har, og jeg synes, det er dybt urimeligt, at jeg får endnu mindre udbetalt, hvis jeg bor med en anden voksen. Jeg har ikke mulighed for på nogen måde at øge min indtægt, og synes det er ydmygende, at jeg gøres afhængig af en andens indtægt.
Hvis jeg havde et job, ville min løncheck være den samme, uanset hvem jeg boede sammen med.
Det er forskelsbehandling af mennesker. Det gør os til en dårlig investering som samboende, gør os afhængig af andre, og fratager os vores selvstændighed.
Ikke nok med at jeg er syg, jeg skal også leve alene resten af mit liv.
personligt ville jeg få råd til mad hele måneden og at gå til tandlægen.
Ved at bevare vort vældfærd i Danmark da lad det ikke gå ud over vor svageste i dette land Danmark !
| This discussion has been closed. |