Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg har skrevet under da jeg slet ikke kan holde ud at tænke på at der er mennesker der bliver voldtaget, misbrugt, krænket! Og så at det forfærdelige menneske der voldtager andre mennesker, kun får fire år i fængslet! Tænk på at man ødelægger en persons liv på det, ET LIV! Og så får gerningsmanden kun 4 år. Synes ikke det kan være rigtigt at det kun er 4 år, når det er at man fuldstændig ødelægger en persons liv. Kan slet ikke holde ud at tænke på det, syntes det er så skrækkeligt!
Ødelægge et ungt menneskes liv.
Jeg har guskelov formået at flytte væk fra området fået mit eget liv men jeg kæmper stadig hver dag hver nat og hver gang jeg ser en artikel om sex !
4 år for sådan en forbrydelse er rent til grin !
Det er ingen straf og slet ikke i danske fængsler hvor folk alligevel kan gøre næsten alt som de også kunne ude ...
Det er at gøre grin med ofrene og ikke mindst ofrets psyke !
I kraft af sine handlinger har han frasagt sig retten til at leve. Havde det været en af mine nærmeste han havde forgrebet sig på, ville han få lukket luften ud på stedet.
Det danske retsvæsen er en farce.
Re:
Hun er først nogenlunde et menneske efter 10 år.
( starter derved først sine 14 år igen efter 10 år)
Hvis altså hun får hjælp!
Det er vigtig den pige får anonym adresse og evt. nyt navn samt bo i beskyttet bolig.
Når en pige ikke flygter, så er det fordi hun både været udsat for psykisk og fysisk vold i mange år.
Så straffen bør sættes op til 7 år minimum, så at denne pige er kommet i 20 erne inden voldtægtmanden kommer på fri fod.
| This discussion has been closed. |