Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn
Kontakt forfatteren af dette andragende
Er selv voldskrænket, bryder mig ikke om ordet 'offer', men opgav en sag, da han ville slippe billigt.
Det sidder stadig i mig, 18 år efter.
Hvorfor er dette ikke det mest utilgivelige.. hvorfor giver det ikke den strengeste straf der findes?????
Han / de skulle tvangs kastreres, og lukkes inde med medfanger der ku give dem nøjagtig samme behandling, som de udsatte børn fik!!
Og hvis en mand stikker en forhenværende minister en flad eller knytnæve, så får de 8 år.
Det er hul i hovedet.
Vold er ikke godt, men når man sammenligner de to ting, så er det jo helt hen i vejret. Det burde være omvendt. I bedste fald burde sådanne individer få livsvarigt fængsel. Her mener jeg til døden indtræffer.
Straffemålingen burde laves om til MEGET længere straffe i disse tilfælde.
ønsker han ikke han ser lyset igen ! finder jeg ud af hvem det svin er så gøre jeg det selv af med ham ! venter gerne til han kommer ud bare jeg ved besked om det hvem det er
Det kan ikke passe at overgreb og vold og anden skade på et andet menneske, skal rangere lavere i vores retsystem end fx. økonomisk kriminalitet. Jeg forstår simpelhen ikke at straffen er væsentlig højere for den type kriminalitet, der ikke har med andre mennesker at gøre, det virker sygt på mig og respektløst, når det kommer til at gøre andre ondt og det så ikke straffes, når konsekvensen er et total ødelagt liv. Men menneske liv rangerer åbentbart ikke højt i vores retssystem, det er respektløst og uforståeligt. Det MÅ og SKAL ændres.
| This discussion has been closed. |