Ekstremt groft misbrug af 14 årigt barn
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
jeg synes også at kastrering burde være en selvfølge, har du en gang gjorde noget så slemt som at voldtage et andet menneske så burde du have frataget det våben du brugte.
vi giver jo heller ikke drabsmænd deres våben tilbage efter mord. Det burde være det samme. Og en forvaringsdom på ubestemt tid ville være passende oveni.
Dem der har været med til alle sammen skulle had en straf og ham på 58 skulle had for livstid Pigen på 14 er stemplet forlivet og ølagt, Hård straffelov skulle vi had i DK , Så de kun mærke det dem der bliver straffet at det ikke er for sjov det de gør er rasenen. På den Straffelovgivnig. . Vh. Den ukendt. .
Væmmes
Jeg væmmes over vores lovgivning på dette punkt. Tænk at man i et velfærdssamfund som Danmark får en væsentligt højere straf for økonomisk kriminalitet end at ødelægge et så uskyldigt liv. Stakkels pige.
Re: Re:
Kastration løser ikke problemet. De skal have forvaring. Eller som min 12 år.
Straffen for voldtægt er generelt alt alt for lille.
Den burde være minimum 10 år + fysisk kastrering. (så det onde blod ikke nedarves til hans/hendes børn)
Gud være med hende.
Det er syge mennesker der har sådan en adfærd, mennesker vi skal behandle og som vi andre og samfundet er ansvarlig for bliver behandlet/ overvåget, eller i det mindste bliver afskåret fra almindelig omgang med andre mennesker, så den slags overgreb ikke gentages.
Her er ikke tale om en alm. Dom på 4 år.
Her er kun behandlingsdom, på tale.
| This discussion has been closed. |