Drop-finanslovsbesparelser-på-studerendes-transport
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg hjælper hende altid og vil blive ved med at gøre så hun kan komme hjem og være med familien
Jeg synes at det er svineri det hvad regeringen gør .
Tager fra dem som har lidt og gir det til dem som har alt
Jeg kan simpelthen ikke se hvordan dette forslag passer ind i regeringens ønske om at gøre udkantsdanmark mere attraktivt for de unge. Jeg pendler selv dagligt fra København til Odense. Hvis denne stigning (på 1000kr/md!?!) bliver virkelighed, har jeg ikke længere råd til dette og må se mig nødsaget til at droppe ud af mit studie.
Jeg kan i hvert fald ikke holde til de priser med den smule SU jeg får nu!
Jeg studerer i Aalborg og bor på vestsjælland, og jeg lever på havregryn stort set. Så at skulle betale 1500 kr. mere om måneden gør simpelthen at jeg bliver nødt til at forlade mit studie...
Jeg pendler mellem KBH og Odense, så er i dyb vildrede hvis jeg skal give så mange penge, så må jeg stoppe på mit studie og så er jeg også stadig dybt bekymret for de fremtidige pendlere..
Hvis regeringen pålægger udgifter på op til 1000 kr. mere om måneden i transportomkostninger, vil der være unge der er nødt til at stoppe deres uddannelse. Og det er der jo ingen der ønsker. vel?
| This discussion has been closed. |
Og læser kandidat i Odense