bevar Vordingborg kaserne
Kontakt forfatteren af dette andragende
Re:
Nu er det sikkert ikke alle ansatte på Høvelte kaserne der kommer fra Nordsjælland, personligt kender jeg et par stykker som dagligt kører fra Sydsjælland til Høvelte, så er I nordsjællanderen ikke bare en smule røvforkælede, der ikke kan se udover jeres egen næsetip.
Dagligt kører flere tusinde mennesker fra Sydsjælland og Lolland/Falster til Hovedstadsområdet på arbejde, så jeg har ingen medlidenhed med at der bliver nogle stykker som skal til at køre den anden vej.
De værnepligtige kan ikke regnes med i opgørelsen over arbejdspladser, for de skal jo være der alligevel.
Da jeg var værnepligtig tog jeg selv fra Møn til Hillerød, og dengang var de offentlige forbindelser betydeligt dårligere end i dag, hvor stort set alle kører i bil.
Re:
Kære ven! Det drejer sig i mine øjne IKKE om det ene sted mod det andet sted! Det drejer sig om at der nu skal BEVARES offentlige arbejdspladser, i det hele taget! Fordi kort sagt: flere ledige= mindre penge til forbrug= flere ledige fra det private erhvervsliv! Der bør IKKE lukkes flere kaserner, eller sygehuse el andre offentlige arbejdspladser! Vi må have regeringen til at indse, at NOK ER NOK!! At det private erhvervsliv, som man fra Folketingets side så gerne vil gøre noget for, ikke får forbedrede betingelser af endnu flere fyringer! Tværtimod! Mvh Mette
Re:
Har læst det dokument som manhar udfærdiget i Høvelte. Hvis noget erfykdt med usandheder så er det dette. Hvis man vil argumentere for sin sag, så skal man være sikker på at have facts på plads.
Re: Re: Mette Lindegaard
Kære venner-vi skal ikke kaste mudder i hovedet på hinanden! Vi skal stå sammen om, at der ikke skal nedlægges flere offentlige arbejdspladser! NOK ER NOK!!
Men.. vælger man at lukke Høvelte, så rykker de ansatte derfra sikkert til Vordingborg, og Logistik folkene, tja, sikkert Jylland.
Uanset hvad, så er der skrevet under herfra. Spørgsmålet er så ogå, hvor meget det hjælper nu med disse underskrifter, da den endelige "dom" kommer i den uge vi går ind i nu.
Brækker mig..
Flyt Livgarden til Vordingborg
Der skal kostes mange penge til skydebaner etc. i Høvelte. Vordingborg har også et bedre øvelsesterræn, som Livgarden i øjeblikket bruger jævnligt.
Sydsjælland, Møn og Lolland-Falster er meget afhængige af statslige arbejdspladser pga. den i forvejen høje arbejdsløshed.
Selvfølgelig skal Vordingborg Kaserne bevares.
Vi mangler arbejdspladser på Sydsjælland.
| This discussion has been closed. |