Bevar Fritidsklubben Ridevenner på Islands Brygge!
Kontakt forfatteren af dette andragende
Rideskolen har været mit frirum i 15 år. Det er et sted, hvor der er venskab og tætte bånd, som går på tværs af alder og livssituation. Man er knyttet sammen af den kærlighed til hestene, som er fælles for alle der kommer derude. Der bliver taget hånd om alle børn og de, som ikke trives i skolen eller har problemer derhjemme, de får lov at blomstre på rideskolen. Man får lov at høre til på rideskolen. Det synes jeg alle børn skal have muligheden for at opleve. Også fremover. Derfor kæmper jeg mod, at rideskolen skal lukkes.
Rideklubben
Fordi at min veninde hun går på klubben hun hedder nynne hun taler om den klub hver dag og er mega glad for den klub og jeg kunne bare slet ikke forstille mig at hun bare skal være ked af det og ikke være glad og ikke tale om det. Jeg håber virkelig ikke at i lukker please hvis dennne bedsked til nynne og sig til Marianne at hun bare slet ikke skal give op.. jeg har selv gået på klubben og den må bare ikke LUKKE.!!!! ❤️❤️
Mit barnebarn elsker det så meget at hun stråler når hun snakker om samværet med hestene og alle vennerne.
| This discussion has been closed. |