Bevar linie 420R igennem Dianalund og Tersløse
Kontakt forfatteren af dette andragende
Jeg vil råde alle om at skrive til movia på [email protected], og fortælle, hvad det kommer til at betyde for jer. Jeg har skrevet til den, og alle henvendelser vil blive registreret i deres system. Så jo flere der skriver til dem, jo bedre
Min søn går på HTX i Ringsted og tager den bus hver dag. Det tager ham i forvejen cirka en time hver vej, og det er rigeligt. Mine gamle forældre tager bussen fra Slagelse station når de kommer på besøg. Min mor er dårligt gående, så det er ikke muligt for hende at gå helt fra stationen til Solparken.
Min begrundels kan ses i de læserbreve jeg har haft i Sjællandske og SorøAvis. Har arbejdet for bevarelse af 420R siden det var på dagorden i April, samt bedre bustransport til Dianalund. Bruger kollektiv bustransport 3-5 gange om ugen.
Re:
Hej Peter
Var det dig der ringede til mig i dag,mandag?
Nu hvor der i større grad centraliseres, er det totalt omvendt at nedlægge transport ruter.
Det går specialt ud over dem der går i gymnasiet i Holbæk og Slagelse.
Har selv været afhængig af at komme fra Slagelse til Dianalund på grund arbejde.
Ved hvor vigtig ruten er for de lokale, for at de kan komme på arbejde, i skole m.m.
Men er ligeledes meget bekymret for det lokale handelsliv. Er bange for at et sted som Torvet i Dianalund vil lide merkant under denne rute omlægning.
Det er SÅ vigtigt at vores børn kan komme til deres uddannelsessteder og samtidig kunne bevare et liv i Dianalund med sport, fritidsjob og venner.
| This discussion has been closed. |