Behold Wang Zhao i Danmark
Kontakt forfatteren af dette andragende
Imens kan ordenlige mennesker blive smidt ud for at arbejde.
Hvis bare vi kunne skulle de dumme politikere selv smides ud af DK.
Denne behandling viser blot at systemet har spillet totalt fallit.
Det er dybt dybt uretfærdigt, og overhoved ikke I nogen interesse at dette sker, manden skaber merværdi I Danmark til alles gavn.
Det ville være skidt for barnet og Danmark at udvise ham .
Hvornår mon vælgerne begynder at stemme nogle politikere med andre holdninger ind i folketinget.
Føj siger jeg bare
nu må det snart til at stoppe Danmark.
dybt kriminelle få lov til at blive og koster mange penge.
hvad er det for noget at udvise denne familie.
Føj siger jeg bare er sku ikke i orden
Ikke spor stolt af at være dansker
få det lave om
Jeg kan pege på de første 80.000 der burde ryge hjem først......
Min kæreste og jeg har i løbet af de sidste 4 år været Mange gange på Fanø og de sidste par år har vi nydt at komme til Nordby og besøge Wangs Sushi, hvorfor? Joh, det ægtepar er nok nogle af de mest venlige, imødekommende, dygtige og engagerede udlændinge jeg kender til. Vi kunne ikke drømme om ikke at vende ind omkring dem når vi er på Fanø. Jeg synes simpelthen, at det er forkasteligt, at vi i Danmark skal føde på stærkt kriminelle, som kan få lov til at blive endda under offentlig forsørgelse - trods utallige domme. Og så har vi her et ægtepar som dedikerer sig totalt til de omgivelser de er i og som Aldrig har ligget dette samfund til last. Hvad søren sker der dog lige for Danmark. Der er noget ravruskende galt med vores system. Fanø er lig med Wangs. Lad dem blive!!!
Re:
#1: - AHHH..... nu har de ikke betalt uddannelsen selv. de har sikkert fået uddannelsen og slev betalt leveomkostningerne... uddannelsen selv koster flere hundrede tusinde kr...
ps. hvorfor skal "ALLE" bo i Danmark.... hvor er det bare trætende at læse om disse,,,, latterlige artiklerne...
hvad bliver det næste,,,, "det er også træls at terrorister skal i fængsel",,, nu må det snart holde op... "Zorning kan jo hellere lave sin egne regler...""
Hvorfor skal vi huse kriminelle udlændinge og udvise arbejdsomme?
| This discussion has been closed. |