Behold Wang Zhao i Danmark
Kontakt forfatteren af dette andragende
Gæst#451 May 18, 2016, 13:12
Fordi den vanvittige måde, man håndtere hvornår mennesker skal udvises, og hvornår de får ophold i landet.
Gæst#452 May 18, 2016, 13:12
Hvad er det dog et system/regering vi har. Det er til grin, og vi skulle skamme os. Viser bare, at de der ikke gider, vil noget, kun udøve vold, hærværk, kriminalitet osv osv kan få i hoved og R.. Og de der vil vores land og yde til samfundet bliver kasseret. Vi har jo set eksempler på det op til flere gang. DET er sku for langt ude.
Gæst#453 May 18, 2016, 13:13
Fordi de ikke nasser på samfundet
Gæst#454 May 18, 2016, 13:20
de arbejder jo for det de har
Gæst#455 May 18, 2016, 13:21
Det er jo en farce, at lovlydige borgere, der forsørger sig selv skal ud, når dybt kriminelle sigøjnerbosser kan få lov at blive.
NB: Wang har også et barn født I Damark og dermed dansk statsborger? Man må om ikke andet kunne bruge samme argument, der reddede svinet Levakovich.
NB: Wang har også et barn født I Damark og dermed dansk statsborger? Man må om ikke andet kunne bruge samme argument, der reddede svinet Levakovich.
Gæst#456 May 18, 2016, 13:24
Hvor er regelsamfundet uretfærdigt. De som vil landets love og bidrage til samfundet får et nej, de som ikke vil indordne sig og bidrage med noget godt får lov til at blive. Det giver ingen mening
Gæst#457 May 18, 2016, 13:24
Jørgen Stadsgaard Det er fanneme så forkert de er ikke til last for samfundet, tværtimod har de indordnet sig og har fast arbejde selv om det er sæson betonet, hvor imod skidderikken er kriminel og laver ikke sen disse men er til besvær for samfundet, uretfærdigt og vi er til grin, børnene kan jo bare flytte med ham som i andre familier hvor forældrene flytter, spørger bare hvis det ikke kan lade sig gøre hvad så med de familier der flytter til jylland fra københavn fordi deres job flytter?
Gæst#458 May 18, 2016, 13:28
Fordi jeg mener, de skal have lov til at blive i Danmark, og drive deres virksomhed.
Gæst#459 May 18, 2016, 13:28
Fordi vi har brug for ALLE, der gider arbejde og være iværksættere i DK, det sætter gang i økonomien.
Gæst#460 May 18, 2016, 13:42
Det er helt urimeligt som man behandler folk der gør en god indsats
Gæst#461 May 18, 2016, 13:43
Fordi jeg synes at det er uretfærdigt at Vang skal ud
Gæst#462 May 18, 2016, 13:43
Fordi en snylter ikke skal være i Danmark, når jeg er med til at betale for ham Lokumvits.
Disse 2 mennesker vil Danmark og arbejder for det.
Så de må gerne blive her. Men ham den anden...ud.
Disse 2 mennesker vil Danmark og arbejder for det.
Så de må gerne blive her. Men ham den anden...ud.
Gæst#463 May 18, 2016, 13:44
Jeg syntes at det er grotesk, at en flittigt arbejdende og integreret familie står til at blive udvist af Danmark p.g.a. at De "bare" har sæson arbejde. Er der nogen som ved hvor meget de arbejder under de 3 måneder, det tror jeg ikke der er nogen der ved, men det er helt sikkert ikke et 7-15.30 job. Nej, man skal nok være kriminel for at få lov til at blive her. Det har vi jo set eksempel på for nylig.
Gæst#464 May 18, 2016, 13:46
Han bidrager til samfundet,mod visse andre der for lov at blive.
Gæst#465 May 18, 2016, 13:47
Baggrunden for min underskrift er: Hvorfor beholder man ikke den lille familie på Fanø, de klare sig selv uden offentlig hjælp af nogen art. Hvorimod kriminelle får lov til at blive i Danmark. Det burde eller SKULLE VÆRE omvendt.
Danmark ender med at blive et land der består af kriminelle indvandre eller udlændinger, hvis ikke det snart bliver rettet op på det fra politisk side.
Jeg er selv syg med flere kroniske lidelser og må hver måned vælge mellem medicin eller mad. Derfor ønsker jeg ikke at kriminelle udlænger der lever af offentlig førsøgelse som kontanthjælp skal have hjælp, men derimod udvises, så der kan blive råd til syge borger der er landet på mere eller mindre varig kontanthjælp.
Danmark ender med at blive et land der består af kriminelle indvandre eller udlændinger, hvis ikke det snart bliver rettet op på det fra politisk side.
Jeg er selv syg med flere kroniske lidelser og må hver måned vælge mellem medicin eller mad. Derfor ønsker jeg ikke at kriminelle udlænger der lever af offentlig førsøgelse som kontanthjælp skal have hjælp, men derimod udvises, så der kan blive råd til syge borger der er landet på mere eller mindre varig kontanthjælp.
Gæst#466 May 18, 2016, 13:48
Til de gode folk som arbejder på denne sag: Godt arbejde med denne underskriftsindsamling!
Til Wang Zhao: Du er sej! Hold modet oppe!
Til Danmark og SIRI: Nu må det simpelthen holde op! Hvor rigidt, bureaukratisk og umenneskeligt må et samfund eller en instans have lov at være?
Til Wang Zhao: Du er sej! Hold modet oppe!
Til Danmark og SIRI: Nu må det simpelthen holde op! Hvor rigidt, bureaukratisk og umenneskeligt må et samfund eller en instans have lov at være?
Gæst#467 May 18, 2016, 13:57
Fordi loven er helt hen i vejret, når den rammer Wang Zhao pga. sæsonarbejde.
Gæst#468 May 18, 2016, 13:59
Fordi det er det rigtigt ting at de kan bliv i dk
Gæst#469 May 18, 2016, 14:13
Det siger sig selv, det er dybt uretfærdigt at udvise denne mand....
Gæst#470 May 18, 2016, 14:16
HELT urimeligt at en velfungerende og selverhvervende familie skal sendes ud af landet når dybt kriminelle, som burde være sendt ud for længst, må blive!
Gæst#471 May 18, 2016, 14:19
Retfærdighed intet minder
Gæst#472 May 18, 2016, 14:23
Fordi at betale skal have lov, men bossen skal IKKE
Gæst#473 May 18, 2016, 14:29
Fordi de selv tjener til deres forsørgelse og er gode borgere i det danske samfund
Gæst#474 May 18, 2016, 14:33
Dette ulige system bør ændres
Gæst#475 May 18, 2016, 14:35
Vi skal ændre loven for det er urimelig at det familie skal udd...
| This discussion has been closed. |