Behold Wang Zhao i Danmark
Kontakt forfatteren af dette andragende
Det kan da ikke være rigtig at folk som kan klare sig selv, skal smides ud af landet.
Jeg håber der bliver så mange underskrifter at de får lov til at blive.
Efter hvad jeg har hørt og set synes jeg det helt urimeligt.
Med venlig hilsen
Varde Konservative
Jørn S Pedersen
Wang er udelukkende et plus for Danmark. Politikken på området er derimod Robot - Politik, der spænder ben for mennesker.
Mette Bang
Samtidig huser vi kriminelle som nasser/udnytter de offentlig ydelser.
Ud med de kriminelle. Ind med dem der vil det danske samfund!
Er faktisk flov over at bo i mit eget land. Hvorfor skal folk der kommer her og integrere sig så godt, smides ud på grund af en latterlig regel/lov og folk der kommer og ødelægger det for alle andre godt må blive. Fatter det ikke.
Man stiller krav om en År´s-indkomst, Og der ligger ikke nogen krav om arbejdstid. Hvis der var krav om dette, vil det være det samme som et diktat, til en e.v.t. arbejdegiver. Dette er der ingen arbejdsgivere finde sig i.
Hilsen JJ
This comment has been removed by the person who wrote it.
Det er politikkerne der er skyld i alle disse tåbeligheder.
Det er politikkerne der laver de love der bestemmer hvem der skal udvises i Danmark. Så skriv til jeres folketingsmedlemmer, enten på mail, eller på deres FB sider og stil dem til ansvar. Disse udvisninger har intet med internationale konventioner at gøre.
Få politikkerne til at lave love der smider kriminelle ud og belønner dem der vil Danmark det godt.
Alt andet er totalt urimeligt
Det er på tide at der bliver gjort noget alvorligt ved det!
| This discussion has been closed. |