behandl akutte blodpropper paa roskilde sygehus
Kontakt forfatteren af dette andragende
Eva Kold Dhyrbye
Roskilde har ikke fået, hvad byen og kommunen tilkommer! Og i det aktuelle spørgsmål lider vi sammen med Region Sjælland.
Det er et menneskeligt krav. Mit barnebarn på 11 år fik en blodprop i hjernen og var han ikke blevet behandlet i Roskilde ville han ikke have klaret den efterfølgende kørsel til Rigshospitalet, hvor han blev opereret. Danmark er vel indstillet på at redde liv- uden undtagelse.
Re: Blodpropper
Hvis der skal ske noget som batter så skal der lægges sag an mod sundhedsministeriet og Hovedstadregionen for at bringe andres liv i fare evt. en anklage om manddrab, så der kan drages et ansvar af de beslutninger der er blevet taget af en komplet inkompetent minister.
Bent
jeg kan kun indstille at Roskilde Hospital skal kunne udføre behandling af akutte blodpropper. jeg har her i uge 25 fået indopereret en pace maker på Roskilde meget akut, og jeg må sige at jeg aldrig har mødt så kompetente hjertelæger og personale. de er alle i mødekommene og faglige dygtige. man føler fra første minut at der er styr på det der skal foregå. jeg kan kun sige tak til disse personer for at jeg er i live i dag og har det rigtigt godt. mange hilsner fra en tidligere patient.
| This discussion has been closed. |