afskaf pension til folketingsmedlemmer
Kontakt forfatteren af dette andragende
Hvilket beløb vil være okay?
Jeg synes, at 250.000 kroner om året vil være okay, men kun hvis man ikke har andre pensioner, der sammenlagt overstiger 250.000 om året...
Re:
Pensionen burde fratages, såfremt de laver løftebrud. Vi har stemt dem ind i tillid til det, de lovede. FEDT, så har vi lige pludselig fået fjernet en meget tung post på finansbudgettet, og der er nok af steder, hvor de penge kunne gøre gavn.
Politikerne klarer alle deres fejltagelser med: undskyld, det var en fejltagelse, det skal ikke ske igen. I det private erhvervsliv har det helt andre konsekvenser, når der gang på gang er ups'er
Jeg vil meget kraftigt foreslå og anbefale, at I tilpasser og udfærdiger teksten, som man præsenteres for, når man vil skrive under på denne underskriftindsamling. Derved vil man fremstå endnu mere professionelt og seriøs, så at mange flere borgere i bedste fald vil støtte op om hele initiativet og underskriftindsamlingen.
Jeg vil evt. gerne stille mine skrivefærdigheder til rådighed, hvor jeg har en passion for at skrive ud fra en perfektionistisk tilgang med høje grammatiske kundskaber bl.a. skriver jeg filmanmeldelser, indlæg, artikler m.m.
Med en stor ros til initiativtagerne, samt de mange gode kræfter og den megen støtte bag,
Med mange venlige hilsner
Shais Anees
Mail: [email protected]
Re: Re: Re: Overvej dog lige
Re: Begærlighed koster skatteborgerpenge
#5: Brian - Begærlighed koster skatteborgerpenge
Åh ,,,Disse begærlige politikere, de sparer på vores børns velfærd og skolegang for ikke at tale om lærenes arb `s plads, hospitalerne er så snavsede at man skulle tro det var løgn, mens personallet pisker rundt og forsøger at se ufortravlet ud...De gamle for mindre og mindre hjælp. Nu vil de presse personalet til at løbe endnu hurtigere og pårørende skal passe deres ældre langt mere. Alt for at politikkerne kan udsuge landet for penge til dem selv.
de fuldstændige åndsvage og skøre regler. jeg håber at vi kan få ændret lovgivningen, jeg er parat til at gå på barrikaderne.
Da også..det er rimeligt.de bliver hele tiden skiftet ud..alt for mange penge med alle de pensioner..koster os skatte borgere alt for meget..
Vi har den højeste skat..og hele tiden kommer der flere skatter..bl.a af vand , medie skat mm
| This discussion has been closed. |
Rigtig god ide.
Lige børn leger bedst.